Gå til innhold

Jeg må virkelig bli gravid snart fordi jeg vil ikke ha 2013 unge :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke tallet 13. Jeg må i såfall vente til 2014 hvis jeg ikke blir gravid innen mars. Har nå prøvd å lage barn i 6 mnd og ikke blitt gravid enda. Ble gravid på første pp med guttungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet, det var også en grunn da.

Hva om barnet presser seg ut 13 desember, skal du skvise igjen til 14. da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare det som er problemet. Jeg vil at barna skal ikke ha så stort aldersforskjell så jeg hadde satset at det skulle være slik at den eldste går i 2 og minsten går i førsteklasse. Slik blir det ikke dersom jeg skal vente til 2014. Itillegg er liker jeg ikke at barna mine blir født i de første 3 mnd i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken

Det er ikke bare det som er problemet. Jeg vil at barna skal ikke ha så stort aldersforskjell så jeg hadde satset at det skulle være slik at den eldste går i 2 og minsten går i førsteklasse. Slik blir det ikke dersom jeg skal vente til 2014. Itillegg er liker jeg ikke at barna mine blir født i de første 3 mnd i året.

 

Men ellers tar du det som det kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare det som er problemet. Jeg vil at barna skal ikke ha så stort aldersforskjell så jeg hadde satset at det skulle være slik at den eldste går i 2 og minsten går i førsteklasse. Slik blir det ikke dersom jeg skal vente til 2014. Itillegg er liker jeg ikke at barna mine blir født i de første 3 mnd i året.

 

Men ellers tar du det som det kommer?

Ja, men ville blitt veldig skuffet hvis ikke jeg blir gravid innen den tiden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hercule Poirot

Milde... Du tar det å få barn som en selvfølge, skjønner jeg. Vel, det er faktisk ingen selvfølge å få barn. Ikke i 2012 og ikke i 2013 eller 2014. Klarer ikke å si hva jg syns om slike uttalelser som HI kommer med på en pen måte, så da lar jeg det være........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...