Gå til innhold

uke 29 og mensmurringer og noen tak i korsryggen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var inn lagt på ST fra mandag til tirsdag, for da hadde jeg så utrolig vondt. Ble sjekket fra topp til tå, og de sa at hode begynte og feste seg. Når jeg skulle reise hjem på tirsdag så sa de at jeg måtte komme tilbake hvis det ble værre eller vannet gikk. Men de sa at hvis fødselen var i gang så var det ikke sikkert de kunne stoppe fødselen. noen fler som har hatt det sånn eller har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) har du åpning eller er du moden? Hva tyder på at du skal føde prematurt? Og hvorfor vil de ikke stoppe den evt? Jeg har hatt en god del som gjør at jeg står i fare for prematur fødsel er i uke 30nå.. Jeg har nebbing, menssmerter nedpress små blødninger og mens smerter, har sofa komando hehe. Men har hatt det sånn en stund nå. Vonde tak i rygg og kynnere som er regelmessige og så vonde at jeg kan våkne av at jeg gråter om natten...

Håper vi holder ut litt til

Skrevet

De sjekka ikke om jeg hadde åpning så jeg vet ikke om jeg har det eller er moden egentlig..

De sa til meg at hvis det var i gang var det vanskelig og stoppe, det var ikke det at de ikke ville, men at det ikke gikk. Men jeg trodde da at de klarte og stoppe det. jeg har menssmerter, nedpress og tak i rygen og masse kynnere. Har veldig vondt i skambeinet når jeg snur meg når jeg ligger også.

Syns det er litt tidlig for at han skal komme ut nå, så han får prøve og holde seg der inne litt til.

Jeg har en gutt fra før og da merket jeg ikke noe sånt før fødselen var i gang og jeg hadde 7 eller 8 ca åpning. Han kom 5 dager før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...