Gå til innhold

Hvor viktig er det å bruke morgenurinen?(samme som Bli gravid)


Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbroken

Jeg tok en test på mandag (med morgenurinen), og det viste en noe svak, men helt tydelig strek :)

 

Til tross for begynnende kvalme, mensmurringer og ømme bryster våger jeg ikke helt å tro at den er positiv og har derfor kjøpt en Clearblue med ukeindikator.

 

I bruksanvisningen står det at man må bruke morgenurinen, men det trodde jeg gjaldt hvis man tok test litt før man ventet mensen? Jeg er ca 7 dager på overtid. Tror dere jeg kan ta testen i dag, eller må jeg vente heeeeelt til i morgen tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tok en test på jobben i arbeidstida og var "ikke gravid". tok en hjemme neste morgen og da var jeg "3-4 uker". mulig jeg bomma med strålen eller noe da jeg gjorde det på jobben altså... jeg er i hvertfall godt over halvveis i svskapet nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test på mandag (med morgenurinen), og det viste en noe svak, men helt tydelig strek smile.png

 

Til tross for begynnende kvalme, mensmurringer og ømme bryster våger jeg ikke helt å tro at den er positiv og har derfor kjøpt en Clearblue med ukeindikator.

 

I bruksanvisningen står det at man må bruke morgenurinen, men det trodde jeg gjaldt hvis man tok test litt før man ventet mensen? Jeg er ca 7 dager på overtid. Tror dere jeg kan ta testen i dag, eller må jeg vente heeeeelt til i morgen tidlig?

 

Seriøst??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken

Jeg tok en test på mandag (med morgenurinen), og det viste en noe svak, men helt tydelig strek smile.png

 

Til tross for begynnende kvalme, mensmurringer og ømme bryster våger jeg ikke helt å tro at den er positiv og har derfor kjøpt en Clearblue med ukeindikator.

 

I bruksanvisningen står det at man må bruke morgenurinen, men det trodde jeg gjaldt hvis man tok test litt før man ventet mensen? Jeg er ca 7 dager på overtid. Tror dere jeg kan ta testen i dag, eller må jeg vente heeeeelt til i morgen tidlig?

 

Seriøst??

 

Hva spør du om? Hvis du klare å skrive mer enn et ord, kan jeg forsøke å svare på det du lurer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgenurinen vil konsentrasjonen av hormonet som gir utslag på testen være størst fordi du da ikke har tisset på en stund.

Du vil sannsynligvis få positiv test uansett siden du har tatt en test som var positiv og du er 7 dager over, men hvis du gjerne vil bruke clarblue ville jeg ventet til i morgen tidlig og tatt den da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken

I morgenurinen vil konsentrasjonen av hormonet som gir utslag på testen være størst fordi du da ikke har tisset på en stund.

Du vil sannsynligvis få positiv test uansett siden du har tatt en test som var positiv og du er 7 dager over, men hvis du gjerne vil bruke clarblue ville jeg ventet til i morgen tidlig og tatt den da :-)

 

Da får jeg vente til i morgen, for det er antall uker jeg er mest spent på, har hatt så uryddig syklus etter ma i høst.

 

Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...