Gå til innhold

Sammenslåingen av BIM og DIB


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg henger på DIB, og syns det er kjedelig å lese overskrifter som:

"slimproppen" "34 uker på vei, kan jeg"

"7 uker på vei, er dette farlig" "Litt blodslim, men IKM"

 

Det er vel en grunn til at vi har BIM og DIB vel?!? Eller det VAR en grunn til det.

 

 

åååååååååååååH..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

E N I G !!!!!

 

Men det var visst svært vanskelig for de som ville være både på Dib og Bim å ha to faner åpne i nettleseren slik at de kunne skrive i begge fora. Og jeg kan på innleggene her inne skjønne at mange har vanskeligheter med slike enkle ting.

 

Har vært så bra på anonymforumet siden omleggingen. Synd at de måtte ødelegge det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst for vanskelig for enkelte å bare hoppe over uinteressante tråder også.

 

Og kom ikke her å si at du leste og likte samtlige tråder før sammenslåingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst for vanskelig for enkelte å bare hoppe over uinteressante tråder også.

 

Og kom ikke her å si at du leste og likte samtlige tråder før sammenslåingen?

 

Likte ikke alle trådene, men det var langt flere interessante tema på forsiden. Nå spammes det med med "hva kan jeg spise når jeg er gravid?", "er jeg gravid?" og annet tull! Har de ikke trimester-forum på Bim lengre??????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i all verden, nå er jeg så lei av alle som klager over alt hele tiden! (ironisk at jeg klager på det???)

 

Frem til nå syntes nesten alle at det har vært for liten aktivitet på anonymforumet etter omleggingen, og når de kommer med forslag på å endre anonymforumet tilbake, så er fader meg det feil også??

 

SKJERP DERE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i all verden, nå er jeg så lei av alle som klager over alt hele tiden! (ironisk at jeg klager på det???)

 

Frem til nå syntes nesten alle at det har vært for liten aktivitet på anonymforumet etter omleggingen, og når de kommer med forslag på å endre anonymforumet tilbake, så er fader meg det feil også??

 

SKJERP DERE!!

 

SKJERP DEG SELV!!!!!!

 

Jeg har ALDRI klagd over liten aktivitet og jeg stemte NEI til sammenslåingen! Jeg har også skrevet på Ris og Ros innlegg om hvor mye bedre anonymforumet ble etter omleggingen.

 

Så ikke drit deg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe... vet ikke om "Hvordan vasker jeg parkett" og "mannen min kastet porselensdukkene mine...buhuu..." er så mye mer interessante å lese om jeg?!

 

Men vet dere, det er bare å la være å klikke seg inn på de -dere har fått med dere det eller?! Det er faktisk ikke leseplikt på alle innlegg. ;)

 

Godt å se at det ikke bare er de gravide som er overhormonelle...hehe.

 

Fantastisk hva man kan lage diskusjoner om.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliggift_

Problemet som oppstod da DiB Anonymforum ble for seg selv, er at det var laber aktivitet. Man fikk ikke like stort antall svar på innleggene som før, og enkelte innlegg forble ubesvart. Du kan la være å gå inn på trådene som gjelder graviditet, ingen som tvinger deg til å klikke på dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan glatt hoppe over uinteressante innlegg jeg altså ;) Men hadde det ikke vært lurere å slå sammen Skravleforum og Anonymforum i stedet, og holde Dib og Bim adskilt...? Siden man kan være anonym på Skravle også, er jo ikke det et problem, og det er vel Anonym som har mest aktivitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet oppstod? Hvilket problem? At det var levelig her inne med greie innlegg og lite drittkasting? Ja, jeg kan se at det var et problem for enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten får bare alle "dibbere" gå over å bare bruke skravlesiden eller så får man bare hoppe over de innleggene man ikke ønsker å lese? Ikke værre enn som så vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten får bare alle "dibbere" gå over å bare bruke skravlesiden eller så får man bare hoppe over de innleggene man ikke ønsker å lese? Ikke værre enn som så vettu.

 

Og så kan "bimmere" bruke Trimesterforumene og Bli Gravid-forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten får bare alle "dibbere" gå over å bare bruke skravlesiden eller så får man bare hoppe over de innleggene man ikke ønsker å lese? Ikke værre enn som så vettu.

 

Og så kan "bimmere" bruke Trimesterforumene og Bli Gravid-forumet!

Jepp, men da er jo problemet løst?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan glatt hoppe over uinteressante innlegg jeg altså ;) Men hadde det ikke vært lurere å slå sammen Skravleforum og Anonymforum i stedet, og holde Dib og Bim adskilt...? Siden man kan være anonym på Skravle også, er jo ikke det et problem, og det er vel Anonym som har mest aktivitet...

 

Enig, heller skravle og anonymforum sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sure, hormonelle og gravide mødre som slenger med kjeften. Gjør nå DIB bare tragisk og ukoselig. Med en gang forumene ble slått sammen, begynte dritkastingen igjen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... vet ikke om "Hvordan vasker jeg parkett" og "mannen min kastet porselensdukkene mine...buhuu..." er så mye mer interessante å lese om jeg?!

 

Men vet dere, det er bare å la være å klikke seg inn på de -dere har fått med dere det eller?! Det er faktisk ikke leseplikt på alle innlegg. wink.png

 

Godt å se at det ikke bare er de gravide som er overhormonelle...hehe.

 

Fantastisk hva man kan lage diskusjoner om.

biggrin.png

 

Ikke mye snilt i å henge ut andre folk, selv om du vet hvordan du vasker parkett, og mannen din ikke kaster ting du er glad i. Så er dette viktig for noen.

Tenk når du var 17-18 år, fersk mor, å ikke viste hvordan man vasker det og det. Sper deg for stygge kommentarer.

å nei, det var ikke meg som la inn disse innleggene.

Makan!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...