Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 Skal på shoppingtur og har aldri vært i byen før. Alt for mange hoteller å velge mellom, så jeg trenger nok litt hjelp..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 Rundt Earls Court er det endel greie og billige hoteller. Det er midt i sentrum og har kort vei til det meste (t-bane må man påregne nesten uansett hvor man bor;)
Gjest Heartbroken Skrevet 15. februar 2012 #4 Skrevet 15. februar 2012 Jeg liker å bo i nærheten av Oxford Street, da er man i gåavstand til det meste. Sist bodde vi midt på (praktisk talt) Trafalgar Square - det var helt topp!!! Jeg elsker London:)
Gjest ________ Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 Bayswater inn har jeg bodd på tre ganger, Helt ok hotell med enkel frokost... Veldig billig og veldig sentralt, rett ved undergrund, rett ved parken Og gå avstand til nothing hill og bayswater er et rolig område med mange små butikker og restauranter Igjen så er det billig hotell og mer enn ok å bo der siden man stort sett er andre plasser og trenger igrunn bare en god seng å sove i
Glupsk Skrevet 15. februar 2012 #6 Skrevet 15. februar 2012 Covent garden. Holborn. Kensington. Trenger ikke bo mer en et par stopper unna med tuben unna Oxford street for å få det tusenlapper billigere
Tullsjura Skrevet 15. februar 2012 #7 Skrevet 15. februar 2012 Royal national hotel!! Veldig sentralt, Gåavstand til oxford street ++
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #8 Skrevet 15. februar 2012 Bodde i Belgravia sist og det var topp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå