Gå til innhold

Æsj! Noen har tisset rett utenfor døra vår! (ikke hund, altså)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Oppdaget i dag at noen har tisset i innkjørselen vår, tvers overfor døra vår. Det er et hull i snøen med urin i, akkurat slik det blir når menn har tisset. Hunder lager jo gjerne et større felt med gult tiss... Jeg har ingen sønner og vi har heller ikke hatt besøk av gutter, og det er ikke mannen som har gjort det. (Det var han som oppdaget det først). Jeg synes dette er utrolig ubehagelig. Greit nok, tiss forsvinner, men at noen har gått vekk fra veien og opp til huset vårt, synes jeg er skikkelig ekkelt. Huset vårt ligger litt tilbaketrukket fra veien, og vi har en ganske mørk innkjørsel. Gjett om vi skal få oss utelys med bevegelsessensor nå! Dette syntes jeg var ufattelig ekkelt! Liker ikke å ha folk luskende rundt i hagen... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du ikke spiser gul snø så er det null stress. Slapp av og ta livet med ro. At noen har pissa i hagen din er ikke verdens undergang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke spiser gul snø så er det null stress. Slapp av og ta livet med ro. At noen har pissa i hagen din er ikke verdens undergang :D

 

Det er ikke tisset jeg synes er ekkelt... Vi har stor nok hage til at det ikke er noe problem. Det jeg ikke liker, er at noen har vært i vår hage, rett utenfor vår dør uten å ha noe der å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke spiser gul snø så er det null stress. Slapp av og ta livet med ro. At noen har pissa i hagen din er ikke verdens undergang :D

 

Det er ikke tisset jeg synes er ekkelt... Vi har stor nok hage til at det ikke er noe problem. Det jeg ikke liker, er at noen har vært i vår hage, rett utenfor vår dør uten å ha noe der å gjøre!

 

Sikkert noen dere kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannhunder pisser over store felt, tisper pisser rett ned. Så det kan være en hunnhund ;)

 

Ok, får håpe at det er en hunnhund... Da blir jeg litt beroliget. Er ikke redd for tisset, men for innbruddstyver og andre "skumle" menn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der er en tispe, en hunnhund om du skjønner. De setter seg rett ned på "huk" og det blir bare et "gult hull" i snøen..

 

Jeg vet...jeg har tre tisper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, må bare flire :)

Kan aldri tenke meg at innbruddstyver flyr rundt å pisser for å markere hvor de skal gjøre innbrudd. :)

 

Må bare le! :-) Nei, det tror ikke jeg, heller... Det var ikke helt sånn jeg tenkte det, og ser gjennom hele tråden at jeg bare blir misforstått (evt. latterliggjort :-) ) Mener vel mer å si at når noen synes at rett utenfor vår dør er et fint sted å tisse, så kan vel det bety at inngangsdøren vår ligger litt for usjenert og litt for mørkt til, og at det dermed er lett å tenke seg at en innbruddstyv kan tenke det samme... Er altså ikke redd for tiss eller normale tissende menn, men ikke-tissende innbruddstyver - med forkjærlighet for innbrudd på steder hvor tissetrengte menn finner det logisk å tisse... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest irismor

Kjøp dere en utelampe som reagerer på bevegelse. De er ganske effektive. Da trenger du ikke å tenke på at noen kan stå usjenert i mørket og urinere eller andre ting.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp dere en utelampe som reagerer på bevegelse. De er ganske effektive. Da trenger du ikke

å tenke på at noen kan stå usjenert i mørket og urinere eller andre ting.

 

Ja, gjett om det blir neste innkjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...