Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 Har starta en rolig, enkel slanking etter nyttår. Ikke begynt på noe spesiell kur e.l, bare kutta ut godteri til hverdags, mer grønnsaker til middagen, frukt i stedet for dessert osv. Jobber endel skiftarbeid og er vant til å "holde meg i gang" med kaffe, sjokolade og søtsaker på sene kvelder og netter. Ikke så sunt men sånn har det blitt sakte men sikkert. Og det merker jeg nå som jeg heller prøver å ta meg et eple, knekebrød med makrell eller noe annet sunt i stedet. Det er IKKE det samme, og kroppen skriker etter sukker, kjeks osv.. Noen ganger føles det som må jeg bare gi etter for i det hele tatt å orke å komme meg på jobb. Blir skikkelig trøtt og sløv uten den lille boosten på ettermiddagen.. Spørsmålet er da, burde jeg ta den helt ut og starte full lavkarbo, noe jeg egentlig ikke vil.. Eller er det andre ting,kosttilskudd eller noe som kan hjelpe mot søtsug??
litekreativtbrukernavn Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 Nøtter stabiliserer b.s og rosiner øker det... fin kombinasjon på nettene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå