Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 Legekontoret er stengt idag så må vente til legevakta åpner. Snuppa på 4 mnd. er tett i brystet. Piper og surkler når hun puster stakkar
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 Interessant. Kan du fortelle litt mer inngående om hvorfor legekontoret er stengt?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #3 Skrevet 15. februar 2012 For det er alltid stengt på onsdager
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #4 Skrevet 15. februar 2012 Spennende. Er det økonomien eller jobber legen ved et annet kontor da?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 Du trenger ikke svare som en 13-åring! Et forum er for å skrive det man tenker på så da kan du heller la vær å svare
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #6 Skrevet 15. februar 2012 Et forum er for å skrive det man tenker på så da kan du heller la vær å svare Jeg skriver jo det jeg tenker på, og nå tenker jeg at jeg må gråte litt fordi du er så frekk
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #7 Skrevet 15. februar 2012 Her har også legekontoret hatt steng en dag i uka i perioder. Det går på økonomi, andre gang er det en lege som er med i legevaktordning en natt i uka,- og som dermed ikke kan være på jobb påfølgende dag. For på mindre steder er det helt vanlig med legekontor med kun en lege. Derfor så har man her og der stengte legekontor faste dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå