Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 Hvordan i alle dager kan man som aleneforeldre i det hele tatt bli kjent med noen ny? Jeg er helt fersk på alenetilværelsen, men hvorfor sitte å henge med hode etter en utro dritt av en samboer. Saken er at det er en som har barn i samme barnehage, han jobber mye vet jeg, men ser han tidvis ved levering. Vi er på heifronten allerede. Samboeren min har han faktisk på facebook, men blir det kleint å legge han til? Hvordan går man frem i dag for å bli kjent med noen?! Jeg har ikke vært i gamet på 12 år :S Begge to har bikket 30 år.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 Hvordan i alle dager kan man som aleneforeldre i det hele tatt bli kjent med noen ny? Jeg er helt fersk på alenetilværelsen, men hvorfor sitte å henge med hode etter en utro dritt av en samboer. Saken er at det er en som har barn i samme barnehage, han jobber mye vet jeg, men ser han tidvis ved levering. Vi er på heifronten allerede. Samboeren min har han faktisk på facebook, men blir det kleint å legge han til? Hvordan går man frem i dag for å bli kjent med noen?! Jeg har ikke vært i gamet på 12 år :S Begge to har bikket 30 år. Legg ham til på facebook eller skype, og inviter på kaffe en dag etter litt prav. Vi jenter er ikke desperate selv om vi selv tar initiativ, selv om mange ønsker å tro det
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 15. februar 2012 #3 Skrevet 15. februar 2012 Jeg inviterer alle foreldre inn på kaffe, når de henter barna sine ved besøk. Uavhengig om det er mødre eller fedre. Synes det er koselig å danne meg et eget inntrykk av mennesker, og legger ikke så mye i hva andre måtte mene om enkelte. Det er en fin måte å bli kjent med folk på:-) Kaffe eller te kan være en lur inngangsvinkel;-)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #4 Skrevet 15. februar 2012 Takk for tilbakemeldinger Kjenner jeg må tøffe meg litt opp her hehe! Noen flere som har synspunkter også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå