Gå til innhold

Noen som jobber som styrer i bhg her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst til å fortelle litt om arbeidshverdagen? Lurer litt på å se etter jobb innenfor det området.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det ingen? (Kanskje alle er på jobb i dag:))

Skrevet

Lurer jeg også på.. Noen som vil fortelle??

Skrevet

Jeg jobber ikke som styrer, men jobber i bhg. Min styrer er meget travelt opptatt med møter med ppt og andre instanser, skolen, enheten, pedlederne osv. Generelt mye møter, telefoner, mailer, masing og purring på kommunen om ting som skulle skjedd i går, forhandlinger om alt mulig rart. I tillegg er det en del tid som går til veiledning av personale som ikke helt skjønner greia og som egentlig ikke burde jobbe i bhg.

Dette sett fra en skarve pedagogogs ståsted :-)

Skrevet

Jeg er ikke styrer, men jobber som pedagogisk leder i barnehage. Min styrer har akkurat sagt opp etter å jobbet som det i 3 år. Hun er fullstendig utslitt og orker ikke mere.

Jeg ville ikke hatt jobben hennes om det var den siste på jord. Lav lønn i forhold til arbeidsmengde. Mye ansvar. Mange ansatte som trenger veiledning. Må være sjef, konfliktløser, venn, ansatt, veileder o.s.v samtidig som man skal gjøre foreldre, barn, eiere og ansatte fornøyde. Ansvar for å få inn vikarer ved sykdom, skrive vaktlister, uendelig med møter og kontorarbeid.

Må si at dette er en stor og ganske ny barnehage da.

Skrevet

Jeg er styrer i en barnehage med 17 tilsatte. Er en spennende og utfordrende jobb. Kanskje litt vel hektisk. Føler at jeg bruker mye tid på administrering. mYE tid til å få tak i vikarer. Skulle ønske jeg hadde mer tid til å bruke til veiledning av enkeltpersoner og pedagogisk utviklingsarbeid i barnehagen.

Er en jobb der du sjelden får konsentrere deg med noe over lang tid.for mens jeg sitter å jobber med ett brev for eksempel får jeg kanskje to telefoner med beskjeder jeg skal gi/ noe som skal gjøres og ett par barn eller voksne inn på kontoret.....

Til tross for dette så er det en jobb jeg aldri kjeder meg i. Får utfordringer i forhold til både barn, foreldre, tilsatte og overordna. Er som kjent ikke mulig å gjøre alle til lags....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...