Gå til innhold

Sulten!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, seff høggravid(og generelt matvrak). Og vaken fordi halsbrannen tar knekken på meg om natta og så skal eg til jordmor om 4 t, hu skal røska det ho er god for så fødselen skal starta.

Synes eg fortjener nystekte boller til frokost! Men det betyr nok at eg må stå opp og laga dei sjølv.

Eller er det allment akseptert å vekka mannen ein time før han skal stå opp, få femåringen i bhg før han går på jobb, for å laga deigen for meg? JA, han e veldig god på bollebaking. Men muligens litt lei av meg som høggravid og hormontroll??

Gi meg maaaaat!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Det er helt legitimt å kreve boller når som helst. Prøv med argumentet om at det er han siste sjanse til å gjøre et godt inntrykk før fødsel. Etterpå blir det andre boller.

Skrevet

Fikk lyst til å prøve meg på et artig ordspill med 'bolle i ovnen', men slo det fra meg.

Gjest sug lut
Skrevet

Fikk lyst til å prøve meg på et artig ordspill med 'bolle i ovnen', men slo det fra meg.

Det kunne lett blitt vanskelig, ja :)
Gjest sug lut
Skrevet

Forresten,

kom over en tur, her serveres verdens beste smørbrød i øyeblikket:

To grove brødskiver smurt med pesto, lagt sammen rundt halve baconkjøttboller, halve smakstomater, en neve friske spinatblad og frisk rosmarin. Vil du ha kaffe eller te?

Gjest Siklerotte
Skrevet

Æsj. Ser ikke poenget i å informere om det når andre ligger på sofaen og er sultne. Ondskap.

Skrevet

HI

Såg den med bolle i ovnen sjøl, men slo d frå meg sidan der ikkje finst stor nok omn... :-)

Minimal åpning dessutan, på den innebygde ovnen, så bolla blir verande ei stund til:-(

Gjest sug lut
Skrevet

HI

Såg den med bolle i ovnen sjøl, men slo d frå meg sidan der ikkje finst stor nok omn... :-)

Minimal åpning dessutan, på den innebygde ovnen, så bolla blir verande ei stund til:-(

Se det positive i det: mer boller til deg. Mye lettere å spille på mannens omsorgsfølelse og bolle-villighet når du fortsatt har bolle i ommen enn når dere begge har søvndeprivasjonen fra helvete og er tomme for bleier natt til mandag.
Gjest amandine
Skrevet

Hjemme alene og snopesyk som bare det. Planlegger allerede nå at i morgen kveld(også alene) blir rødvin, pasta med pesto og etterpå en god runde med symaskin. JADA!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...