Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Billettene er for lengst lagt ut. Skjedde tidlig iår. Har heldigvis sikret meg de beste plassene, så nå er det alle andre sin tur
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Får gratis billetter gjennom jobben....
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Er dette noe som bare foregår i Oslo, eller går det i andre byer i Norge også?
It's all about me Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 Bare i Oslo Spektrum. Vi reiser ifra Vestlandet, og er sikkert ikke alene om det.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 Herreminn... Som om jeg greier å planlegge så langt frem i tid....! urk.. Har så lyst til å ta med ungene på det en gang...!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #6 Skrevet 15. februar 2012 Herreminn... Som om jeg greier å planlegge så langt frem i tid....! urk.. Har så lyst til å ta med ungene på det en gang...! Kan fint vente og kjøpe billetter like før, men da er det bare dårlige billetter lengst bak som er igjen.Er da ikke noe problem å planlegge en helg lenge i forvegen, det er virkelig verdt det.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #8 Skrevet 15. februar 2012 Herreminn... Som om jeg greier å planlegge så langt frem i tid....! urk.. Har så lyst til å ta med ungene på det en gang...! Kan fint vente og kjøpe billetter like før, men da er det bare dårlige billetter lengst bak som er igjen.Er da ikke noe problem å planlegge en helg lenge i forvegen, det er virkelig verdt det. Vet ikke engang hvilken by vi bor i til vinteren, så det blir vanskelig nå Får heller ta litt dårlige plasser! Takk for tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå