Gå til innhold

Barnevakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen til venneparet vårt er nå 17, fornuftig og virkelig en flott gutt som vi kjenner godt. Derfor bestemte vi oss for å spørre om han kunne være barnevakt for datteren vår når vi skal på teater og middag. Må bevare Kjærligheten litt i hverdagen også :) vi har ingen foreldre som kan stille opp noe særlig.

Hvor mye synes dere vi skal betale for det, han gir ikke noe svar og foreldrene er heller ikke sikre. Vi vil jo at han skal gjøre dette igjen dersom det går bra, men uten at vi blir robbet ? Snuppa er lagt selvsagt kl 7 og vi håper å være hjemme kl 00-01 tiden. Han må være her fra kl 18.

Noen ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

50 kr per time kanskje. 300 for en kveld. Ikke mindre ihvertfall. Det hadde jeg betalt. Vår barnevakt er også 17 år, men pleier komne i sjutida. Vi runder hellet av summen oppover enn nedover. Hun er et funn!

Skrevet

Jeg støtter også 400-500. 500 om det er så lenge som fra 18 til 00-01 tida. 300 synes jeg hørtes lite ut. Det er ca det jeg fikk (noen ganger litt mer) for en helaften da jeg satt barnevakt for 15 år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...