Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Det må være vondt å se mannen sin sammen med en annen dame så kort tid etter seperasjonen.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Hehe...ja, jeg vet. Sitter bare hjemme alene ikveld og da lever jeg meg bare litt mer inn i den serien HI
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 Ja det er det. Jeg er der selv.. Men nå var min utro bak min rygg mens jeg gikk gravid.. og jeg selv måtte finne det ut, etter måneder med total nekting fra han. Vel vel koselig start på året kan man si....
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #5 Skrevet 14. februar 2012 Selv om det bare er skuespill er det jo mennsker som opplever slikt, å verre ting. Jeg lever meg også helt inn, å glemmer at det bare er et skuespill. Det skjer jo slike ting, å enda verre ting i verden. Men vi er heldige, som bare kan slå av tv Syns synd på Bree jeg da.. Syns det andre har overreagert noe veldig!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #6 Skrevet 14. februar 2012 Jeg også, for sånn var det her. Var sammen i 12 år, en uke etter utflytting, hadde han ny dame.. Ikke skuespill det gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå