Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Jeg er ikke helt på slutten, er uke 33 nå; og hadde glemt å kjøpe valentinsgave til mannen, så gav ham heller litt heftig sex... Og etterpå fikk jeg noen grusomme kynnere, vonde var de, og de presset nedover. Har ofte kynnere, men de er ikke vonde. Disse var det. De varte også resten av dagen. Mannen min fikk nesten hetta og nekter nå å ha mer sex før babyen er ute - og etter jeg har sluttet å blø. Det er jo nesten 4 mnd Flere som har opplevd smertefulle kynnere etter sex i siste trimester?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Ja, og det er ganske normalt Her må vi unngå at han kommer inne i meg (sperm inneholder samme virkestoff som "modningskrem" du får ved igangsetting. Ikke fare for prematurfødsel, det "virker" ikke før du er helt moden, men kan trigge sterke kynnere) Samme med brystvortestimulering...og så klart en orgasme hos deg Men det skal gi seg etterhvert, og er ikke farlig. Men øker de på utover dagen, så kan en tlf til JM være greit å ta kanskje?!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Nesten hele svangerskapet har jeg fått så sterke kynnere etter sex at tårene triller og jeg klarer ikke å snakke... Gubben synes ikke det er noe særlig stas å ha sex grunnet dette, og ikke frister det meg heller. Men de jeg får pga sex varer ikke lenge, .halvtime kanskje, men nå når jeg er i uke 35 har jeg vonde kynnere hele dagen...
Drømmeprinsen<3 Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 heldige er dere som får til og ha sex..... sukk...
BettyBoob Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 Uff, det hørtes ikke behagelig ut, men ut i fra det jeg har lest så er det ikke farlig - men som du har merket; kan være vondt! Har ikke hatt sex siden begynnelsen av august jeg..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #6 Skrevet 16. februar 2012 Sex?? har nesten glemt hva det er.. Vi prøvde oss vel en gang i oktober før vi la det på hylla..Var bare vondt.. Mannen får litt service innimellom da Heldig dere som orker og har lyst!
itb Skrevet 16. februar 2012 #7 Skrevet 16. februar 2012 jeg heller forstår ikke det at dere vil ha sex? Vi prøvde også for hauger av tid siden, men det var kjempe vondt. Har ikke prøvd siden (stakker mannen min), men nå er det mer det at jeg syntes det er ekkelt, jeg klarer ikke å få det ut av hode at jeg synes det er perverst (skulle ønske jeg klarte det) syntes ikke dere det er ekkelt å jokke i vei når du har en baby inni deg? sorry, dette er jo laaaang utenfor det tråden handler om, men jeg forstår ikke (og er missunlig) på dere som har sex!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå