butt Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Jeg lurer på hva som er vanlig ang. vogn til soving i barnehagen? Bruker dere vogna dere har hjemme, eller kjøper dere en til, slik at dere har en stående i barnehagen? Ser for meg at det er tungvindt å frakte vognen til og fra barnehage, men om man kjøper en til barnehagebruk, så er det jo like greit å kjøpe en brukt..
It's all about me Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Jeg hadde en Carena Easy som jeg ikke brukte, billig dritt som bare sto der. Det viktigste med en sovevogn er jo at den er lun og stabil, noe Easy er. Da kunne jeg la den stå igjen med god samvittighet, for hos oss står de bare ute under et lite tak. Hadde aldri orket å dra vogna frem og tilbake hver dag.
Maracuya Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Kjøpte en brukt til det ja som ble stående i barnehagen. Billig og stor vogn som ikke blir brukt til mye annet enn soving. Tungvindt å frakte vogn til og fra om en ikke triller til barnehagen da.
Dorrimor ♂♂ Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 Vi kjøpte en gammel og billig Simovogn på Finn, den er romslig og passer utmerket som sovevogn. Synes d er praktisk å ha en vogn stående der som vi ikke er redd for samtidig som vi kan velge å kjøre, gå, sykle, ake eller trille til bhg fra dag til dag. Vogna kostet 300,-
butt Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2012 Ja, det blir for tungvindt å frakte den med seg, det er klart! Vi bor i trileavstand fra barnehagen (5 min), men er jo ikke alltid det passer seg å trille dit. Skal gå til innkjøp av en Carena i forbindelse med ferier (vil ikke risikere å ødelegge den vogna vi har nå), så det går jo sikkert ann å bruke den. Men, ja, vurderer å kjøpe ei brukt Simo/Emmaljunga, de er veldig lune og med god plass. Her blåser det mye og er relativt kaldt, og barna ligger ikke under tak. Takk for svar dere
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 15. februar 2012 #6 Skrevet 15. februar 2012 Vi kjører bil til og fra, og tar med vogna hjem på fredagen - og tilbake på mandagen. Vogna står innendørs når de ikke sover, så den er bedre oppbevart i bhg enn hjemme, hvor den står ute under tak. Funker fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå