housewife Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Jeg tok en test i dag som viste gravid 1-2 uker, etter mine beregninger så skulle den ha vist 2-3 uker evt 3+ ettersom det nå er ca 3 uker siden eggløsning. Vet ikke om jeg evt bare er sen med å produsere graviditetshormon eller om det er noe galt. Har en MA og en SA så er i utgangspunket ikke veldig optimistisk. Glad om noen vil dele erfaringer.
Ugress Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Den stemte på meg i alle fall Viste akkurat hvor mange uker jeg var på vei.
gutt 2011 <3 jente 2013 Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Jeg tok en test i dag som viste gravid 1-2 uker, etter mine beregninger så skulle den ha vist 2-3 uker evt 3+ ettersom det nå er ca 3 uker siden eggløsning. Vet ikke om jeg evt bare er sen med å produsere graviditetshormon eller om det er noe galt. Har en MA og en SA så er i utgangspunket ikke veldig optimistisk. Glad om noen vil dele erfaringer. Min var også riktig
mamma_til_gutt Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 stemte ikke på meg! Men motsatt da, viste for lang tid. Om du googler litt blir du nok beroliget, de er absolutt ikke helt til å stole på de testene
elmaaani Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 Vent en uke og ta en ny. Er det økning er det bra
Marit 27 Skrevet 15. februar 2012 #6 Skrevet 15. februar 2012 Min viste 2-3 uker når jeg var 3-4 uker, det står i bruksanvisningen at den viser en uke eller to for lite:)
housewife Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2012 HI her igjen, var nok en grunn til at den viste for lite antall uker, begynte å blø i går og merker at jeg igjen har mistet. Takk for svar jeg fikk på posten.
SuperMoM <3 Skrevet 16. februar 2012 #8 Skrevet 16. februar 2012 Leger sier at det bare er tull med de testene,da en ikke kan måle hvor høyt hcg nivået er gjennom urinen.
Marit 27 Skrevet 16. februar 2012 #9 Skrevet 16. februar 2012 HI her igjen, var nok en grunn til at den viste for lite antall uker, begynte å blø i går og merker at jeg igjen har mistet. Takk for svar jeg fikk på posten. Nei så trist å høre!! Håper du har god støtte rundt deg! sender deg en klem!!
Con Skrevet 16. februar 2012 #10 Skrevet 16. februar 2012 Trist at det ikke gikk bra. Min erfaring er nok som din, HI, henger den digitale etter med mer enn noen få dager, så er det dårlig nytt... Håper du blir raskt gravid igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå