Gå til innhold

Erfaringer med Clearblue digital test med ukesindikator?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en test i dag som viste gravid 1-2 uker, etter mine beregninger så skulle den ha vist 2-3 uker evt 3+ ettersom det nå er ca 3 uker siden eggløsning.

Vet ikke om jeg evt bare er sen med å produsere graviditetshormon eller om det er noe galt. Har en MA og en SA så er i utgangspunket ikke veldig optimistisk.

Glad om noen vil dele erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den stemte på meg i alle fall :) Viste akkurat hvor mange uker jeg var på vei.

Skrevet

Jeg tok en test i dag som viste gravid 1-2 uker, etter mine beregninger så skulle den ha vist 2-3 uker evt 3+ ettersom det nå er ca 3 uker siden eggløsning.

Vet ikke om jeg evt bare er sen med å produsere graviditetshormon eller om det er noe galt. Har en MA og en SA så er i utgangspunket ikke veldig optimistisk.

Glad om noen vil dele erfaringer.

Min var også riktig

Skrevet

stemte ikke på meg! Men motsatt da, viste for lang tid. Om du googler litt blir du nok beroliget, de er absolutt ikke helt til å stole på de testene :)

Skrevet

Vent en uke og ta en ny. Er det økning er det bra :)

Skrevet

Min viste 2-3 uker når jeg var 3-4 uker, det står i bruksanvisningen at den viser en uke eller to for lite:)

Skrevet

HI her igjen,

var nok en grunn til at den viste for lite antall uker, begynte å blø i går og merker at jeg igjen har mistet.

Takk for svar jeg fikk på posten.

Skrevet

Leger sier at det bare er tull med de testene,da en ikke kan måle hvor høyt hcg nivået er gjennom urinen.

Skrevet

HI her igjen,

var nok en grunn til at den viste for lite antall uker, begynte å blø i går og merker at jeg igjen har mistet.

Takk for svar jeg fikk på posten.

Nei så trist å høre!! Håper du har god støtte rundt deg! sender deg en klem!!

Skrevet

Trist at det ikke gikk bra. Min erfaring er nok som din, HI, henger den digitale etter med mer enn noen få dager, så er det dårlig nytt... :( Håper du blir raskt gravid igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...