Gå til innhold

noen som har barn i bekkefarets kirke bhg? stavanger


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke hatt barn der selv, men undersøkte ang barnehagen da jeg bodde i nærheten da jeg søkte for barn nr 2. Barnehagen har godt rykte på seg og er en godt likt barnehage såvidt jeg kunne finne ut.. Bekketunet barnehage som jo ligger nesten vegg i vegg og er en stor basebarnehage har derimot ikke samme gode rykte.... Barnas Hus som ligger bak Auglend skole ligger like i nærheten og den barnehagen har også godt rykte på seg, har i tillegg en venninne som hadde barn i den barnehagen og hun var veldig fornøyd.. Hun forsøkte også bekketunet og var veldig misfornøyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil vel være individuellt hva man er fornøyd med eller ikke da!Jeg har barn i Bekketunet og er veldig fornøyd-og jeg mener selv at jeg er "kvalitetsbevisst" ift dette.Har også en barnehage og sammenligne med, og sett i forhold er Bekketunet perfekt!De ser det enkelte barnet, er flinke til å fokusere på det som er positivt, hyggelige ansatte osv.

 

Skulle jeg klaget på noe er det foreldrene-makan!Overlegne og snerpete.Men det er vel litt slik stavange folk er.Hvertfall sammenlignet med andre steder hvor folk er mye mer åpne og hyggelige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke når det gjelder den barnehagen, men styr under den store base barnehagen som ligger vegg i vegg!! Den har veldig dårlig rykte på seg. Det samme har andre typiske " base barnehager", scala barnehagene på tasta & hundvåg blant annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...