Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Sjefen min har vært skikkelig syk med influensa siden før helgen. Hele familien, både mor, far og tre barn har ligget strekk ut med høy feber og ganske elendig allmenntilstand. Til tross for dette fant han ut at det var en god ide å komme på jobb i dag! Han hadde jo bare 38,5 i feber i dag tidlig og nå var han så lei av å være stengt inne i huset med syk kone og barn, så ville han på jobb for å lufte seg litt.... Så der satt han da, febervarm og glinsende, så ør at det knapt gikk an å få et fornuftig svar fra han. Han hostet og snøt seg og var rett og slett ganske uappetittelig. Det er greit at sjefen skal gå forran med godt eksempel når det gjelder sykefravær, men alt han oppnådde med sin gjesteopptreden (han måtte hive inn håndkle etter halv dag, da holdt han på å svime av), er å ha spredd smitten skikkelig. Det er til pass for han hvis alle på kontoret blir liggende rett ut i hele vinterferien - for da må han jobbe alle dagene selv i stede for å kose seg på hytta som vanlig Det provoserer meg enormt med sånne mennesker som stadig snakker om hvor tapre de er, og hvor syke de er, men allikevel går de på jobb!!! Ikke minst syns jeg synd på kona som hadde spydd hele natten og hadde nærmere 40 i feber, men som likevel måtte ta seg av to syke og leie barn. Hvis han var i så storform burde han vel heller avlaste henne litt??? Dagens utblåsning!!!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Irriterer meg noe voldsomt at syke mennesker ikke kan holde seg hjemme! Man trenger ikke spille martyr og smitte "hele verden" for å vise hvor flink man er. Arrrg!
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 ENIG MED DEG!!!!! Måtte bare skrive det med store bokstaver, for jeg er 100% enig og blir akkurat like irritert og sint som deg over slike personer. Det verste jeg har opplevd der er en kollega som så litt tufs ut. Han hadde akkurat spurt om, og fått, ta mat fra meg (med hendene opp i knekkebrødposen min), og jeg spurte hva det var. Joda, han hadde spydd hele natten, så han var ikke helt i form, men måtte jo på jobb...! Grrrr.... Hold dere hjemme for svarte helv*** når dere er syke! Og barna deres!!! Har sendt hjem intet mindre enn seks elever siste ukene fordi de har kommet på skolen selv om de har spydd eller hatt feber på natten. Lurer på hva foreldrene tenker med jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå