Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Jeg skulle hatt el i går, men etter sex på fredag så ble jeg akutt kvalm og har vært det hver dag etter det. I tillegg stakk det når vi hadde sex i går og det murrer og er "ømt" nederst i magen. Og jeg er grusomt oppblåst og trøtt. Jeg har vært gravid tre ganger og dette minner meg fryktelig mye om et svangerskap. Men det går vel ikke an å få symptomer så tidlig? Hvor tidlig kan man ha el ift tr? Skjønne ingenting, pleier vanligvis ikke merke noe til el heller:/
lille-my-april Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 Dagens tips: vent til du skulle hatt mensen og ta en graviditetstest!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #3 Skrevet 15. februar 2012 Da ser jeg at anonymforumene er slått sammen ja...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #4 Skrevet 15. februar 2012 Da ser jeg at anonymforumene er slått sammen ja... Hehehehehehe, jepp....
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #6 Skrevet 15. februar 2012 tiss på et a4 ark, blir det gult er du ikke gravid, blir det blått er du gravid me gutt, blir det rosa er det jente. Blir det rengbuefarget er det flere enn en og forskjelig kjønn...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #7 Skrevet 15. februar 2012 Haha ørna, du er nok bare øm etter sexen tenker jeg. Røfft og heftig?
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2012 Tusen takk for konkrete svar på det jeg spurte om. Minner om at jeg ikke ba om tydning av symptomene mine, men om det går an å ha el rett etter tr feks. Neste gang kan dere la være å svare hvis dere ikke sitter inne på relevant kunnskap.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 16. februar 2012 #9 Skrevet 16. februar 2012 Først er det el, så er det hønefoss ca 14 dager etterpå. Du kan få ny el når som helst i syklusen, av og til to el på en gang. ( toegga tvillinger). Man kan med sikkerhet slå fast at el har funnet sted, men ikke når den skal finne sted. Så ja, det går ann.
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #10 Skrevet 16. februar 2012 Jaok, tusen takk for svar. Tenkte faktisk ikke over det med toeggede tvillinger:)
Tauriel Skrevet 16. februar 2012 #11 Skrevet 16. februar 2012 Jeg ble gravid rett etter mensen, min mor ble begge ganger gravid rett etter mensen... Så det er mulig og ha eggløsning rett etter mensen, tror det var ca 2-3 dager etter mensen jeg ble gravid
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #12 Skrevet 17. februar 2012 Litt usikker på om du har fått svar på det du spurte om. Ja, det går an å bli gravid, til og med mens du har mensen Om du vil merke symptomer så tidlig stiller jeg meg heller tvilende til. Når vi skulle prøve å bli gravid med siste barnet vårt, så ble jeg plutselig "plaget" under eggløsning, og opplevde det sånn som du beskriver. Stikk og ømhet i magen, kvalme, ømme bryster, trøtt og tidvis svimmel, var noen av de tingene jeg kjente på. Kan det være at du plutselig merker eggløsningen på den måten? Det kan jo passe med tiden?
Isola&Lille+julegave Skrevet 17. februar 2012 #13 Skrevet 17. februar 2012 tiss på et a4 ark, blir det gult er du ikke gravid, blir det blått er du gravid me gutt, blir det rosa er det jente. Blir det rengbuefarget er det flere enn en og forskjelig kjønn... Og jeg som alltid har trodd det ble homse hvis det var regnbuefarget.....
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #14 Skrevet 17. februar 2012 Beklager, jeg tok deg ikke seriøst. Trodde du tulla, faktisk. Sorry. Hilsen hun som sa du var øm etter sex. Tar det tilbake.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #15 Skrevet 17. februar 2012 Nå har du fått seriøst svar, som er ja det går. Så kan vi nevne ay alt er mulig, til og med å bli gravid når man er gravid. Google det.
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #16 Skrevet 29. februar 2012 Vil bare legge til at jeg fulgte råd nr 1 og tisset på en pinne. Jammen var den ikke positiv
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 29. februar 2012 #18 Skrevet 29. februar 2012 Iiih gratulerer! Så morsomt da! Når har du ca blitt gravid da, i forhold til syklus? Rett etter mensen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå