Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Eller kun Ella/ Cornelia/ Elida. HI
julibebis12 Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 Ella er ett veldig søtt navn, men alene kan det kanskje bli kjedelig siden tror det er på topp ti. cornelia og elida er også fine navn:)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #5 Skrevet 14. februar 2012 Jeg stemmer for Elida. Muligens en smule inhabil da min datter heter det. likte ikke kombinasjonen. Elida er jo et sterkt navn som jeg syntes står best alene. Cornelia er også vakkert men alene. <3 elsker å se disse gamle fantastiske navnene på små jenter og gutter igjen. Lykke til med navn valget.
lille-my-april Skrevet 15. februar 2012 #8 Skrevet 15. februar 2012 Grufulle navn begge to ville jeg sagt. Men smak og behag
Gjest Miryks Skrevet 15. februar 2012 #9 Skrevet 15. februar 2012 Enig med lille-my-april. Smaken er som baken..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #10 Skrevet 15. februar 2012 HI her. Ja, smaken er som baken - takk for tilbakemeldinger alle sammen Bare noen kombinasjoner jeg sneiet innom i navnvalget. Ikke lett det her, har jo en evig lang liste. Elsker gamle navn, og A-endinger... men enig i at Ella muligens er på vei til topp-10, og da kikker jeg alltid etter nye navn som ikke "alle" liker. Så det er bare positivt i mine øyne at noen synes navna er grusomme også Færre som da blir kalt det, samtidig som vi selv elsker navnet, noe som er det viktigste -HI-
anna_duck Skrevet 15. februar 2012 #11 Skrevet 15. februar 2012 De var finest alene, synes jeg, ikke sammensatt som du har gjort. Da blir de "tunge" å bruke. Ville valgt Cornelia sjøl ;-)
dincene Skrevet 16. februar 2012 #12 Skrevet 16. februar 2012 Det andre navnevalget er veldig tungt å uttale synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå