tenshi89 Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Barnet vårt er nå 15 månder, men jeg har enda ikke fått tilbake sexlysten. Jeg har sex med min samboer for å være grei, men etterpå føler jeg meg uvell. Som om jeg har vært utro eller noe. Det er kjempe ekkelt. Jeg får samme følelsen om jeg vil ha sex og. Etter vi har hatt sex kommer den følelsen.Trodde først jeg kanskje ikke hadde følelser for han lenger. Men det har jeg slått fra meg. For når vi er borte fra hverandre 1 natt så gråter jeg når jeg skal legge meg fordi jeg savner han sånn. Han er verdens snilleste og han forstår veldig godt. Derfor har vi har gått flere uker uten å ha sex i det heletatt utenat han blir sur eller noe. Men det hjelper ikke heller. Noen andre som har eller har hatt det på samme måte?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Kan det være at du er forelsket i barnet ditt? (ikke-seksuelt) Det kan være vanskelig å forene dette i en periode, men det går over!
tenshi89 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2012 Hva mener du med det? Barnet mitt betyr jo alt for meg. Ingen jeg setter høyere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå