Gå til innhold

"Tannbæsj"?

Anbefalte innlegg

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Hvordan ser såkalt "tannbæsj" ut hos baby? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig våt, og kan lukte litt syrlig eller fiskeaktig.

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Takk :) Da tror jeg det er tannbæsj som har vært idag :P

Skrevet

Hva er tannbæsj?? Og hvorfor får man det- hvor kommer det fra? Har aldri hørt om noe slikt.... er ikke tannstein dere mener?

Skrevet

Hva er tannbæsj?? Og hvorfor får man det- hvor kommer det fra? Har aldri hørt om noe slikt.... er ikke tannstein dere mener?

hahaha! Du har ikke barn i tannalder, forstår jeg. Tannbæsj er den bæsjen babyen har når den får tenner. Kommer gjerne ved den tiden tannen bryter gjennom i gommen. Altså er dette noe som foregår i bleia, men jeg ser jo hvordan du tenkte. ;)

Skrevet

Mange får annerledes bæsj når de får tenner, altså tannbæsj :P

Skrevet

Nr 4 her igjen

HAHAHAHA! Jeg tolket det ganske så feil ;)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Mini får vanlig bæsj, men veldig ofte da! Får tann nå og har bæsjet 2 ganger i hår og 2 ganger i dag

Skrevet

Mini får vanlig bæsj, men veldig ofte da! Får tann nå og har bæsjet 2 ganger i hår og 2 ganger i dag

'

Denne tråden blir bare bedre og bedre.

"har bæsjet 2 ganger i hår"

hahahaaaaa For en tanntråd dette er. :P

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Oi sann auto correct.. Jaja hun bæsjer ofte når hun får tenner var vel poenget.. Hehe ;)

Skrevet

Ungene blir ofte litt uggne i kroppen når tennene kommer, og da reagerer fordøyelsen.

Tror ikke det er noen vitenskapelig forklaring på dette, det er bare sånn...

Skrevet

Tannbæsjen her er tynt som vann. Lukter spy og rumpa blir skikkelig sår tvert.

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Ho har bæsja 3 ganger idag og vanligvis er det bare en gang om dagen. Den første var skikkelig vanskelig for ho å få ut og var knall grønn. Neste var bitte litt og mindre grønn og siste var masse igjen, men normal farge

Skrevet

Etter tre barn, 60 tenner, 3 barselgrupper osv har jeg aldri hørt om noe tannbæsj. Ekkelt ord, kommer ikke til å bruke det heller.

Skrevet

Etter tre barn, 60 tenner, 3 barselgrupper osv har jeg aldri hørt om noe tannbæsj. Ekkelt ord, kommer ikke til å bruke det heller.

Men om du ikke kjenner ordet, kjenner du vel fenomenet veldig løs mage, til tider vannaktig avføring og syrlig, ekstra illeluktene bleier ved tannfrembrudd? Lettere sakt tannbæsj. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...