Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Jeg er mamma til to gutter på 3 og 6 fra før og graviditetene og fødslene og babytiden har gått knirkefritt. I flere mnd nu har jeg ønsket meg en unge til (dette blir da den siste) ,men er så usikker på om dette er bra. Min mann ønsker ikke flere enda og min mor, svigermor, søster osv sier at nu må du gi dæ du trenger ikke flere unger steriliser deg. Jeg har vurdert sterelisering også, men vet at dette må tenkes nøye igjenom siden det gjelder resten av livet mitt.. Så kommer økonomi, osv inn i bildet også.. Jeg studerer og min mann jobber hjemmekontor og tjener slik at vi akkurat lever vær mnd. Men jeg mener at om ungene har mat og får ting de ønsker seg så er alt greit. Er så usikker på hva jeg skal gjøre. Er veldig bebysjuk men på samme tid vil jeg vente når jeg ser hvor tungt det er med to unger i trass akkurat nu.. Så plis gode råg og erfaringer tar jeg i mot med stor takk.
Nyttårs barn Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Er det noe som taler for å vente til du er ferdig m studier og har jobb, da vil jo og økonomien være bedre? Kanskje gubben også er mer klar. Ikke steriliser deg hvis det ikke er noe innerst inne vil ihvertfall.
Gjest sandyBay1 Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 ....og uansett så er det enklere for MANNEN og sterilisere seg og billigere!
lille-my-april Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 Jeg ville tenkt økonomi. Og i følge det du sier, så ville jeg venta med å eventuellt få en unge til. Hvor mange barn du ønsker deg er forresten ikke noe mor/svigermor/søster har noe med. Men mannen der i mot bør jo få ha et ord med i laget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå