Gå til innhold

Hvilke steder i Norge er det harry å vokse opp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klart det finnes harry steder i norge.

 

Ikke som er bare harry. Jeg er oppvokst i Halden. Stort harrymiljø, men også et stort akademisk miljø. Jeg har aldri hatt kontakt med harrymiljøet, så for meg er ikke Halden harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trysil.

Blir flau bare ved tanken på at jeg har bodd der.

Takk og lov kom jeg meg vekk før jeg var helt ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var hvem man tilbragte tiden sammen med som avgjorde om man var i et harry miljø jeg, og ikke stedet man befant seg. Men da lærte jeg noe nytt :)

 

Om jeg skal nevne et sted tror jeg det må bli østfold. Men det er basert på mine erfaringer med mennesker som snakker østfolddialekt. De jeg kjenner som gjør det er skikkelige harryer og derfor tenker jeg automatisk harry når jeg hører dialekten. Men om jeg hadde kjent "normale" mennesker derfra hadde jeg nok ikke tenkt slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hercule Poirot

Rett og slett: alle og ingen steder. Absolutt alle steder har noe ved seg som er harry, men ingen steder er bare harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynset...jeg sier bare heimebrent og melk..fysj, jeg er glad jeg ikke er opprinnelig derfra, og at jeg kom meg bort!! Det er fortsatt en plass jeg aldri, aldri noensinne drar innom igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drammen

 

Hva vet du om Drammen? Og ikke minst, dagens Drammen?

Det er nemlig lite harry over det å være Drammenser i disse dager... (og unntaket som bekrefter regelen må jo være Ole som deltok på Paradise, han er IKKE fra Drammen, men fra Krokstadelva. De fleste Drammensere synes Krokstadelva og Mjøndalen er rimelig harry)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Jeg bodde en på Finnsnes i et halvt år, det holdt for meg. Mange hyggelige mennesker, men gjennomgående harry sted! For å ikke snakke om grufull jantelov rettet mot de som kom fra Oslo som meg. Herlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evenes, evenskjer, Harstad, må være de desidert verste stedene å vokse opp på

 

ØY! Jeg er vokst opp i Evenes :D

 

Harstad-oppvekst her, så da er vi tre her i området. Bor faktisk i ETS området nå. ;) Enig i at Harstad er Harry med stor H, men ikke områdene rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt ikke Harstad er harry!? :P Det finnes MANGE steder som er super harry i forhold..

Jeg bor nå i Harstad, men er sørfra...

 

Jeg synes Mjøndalen og Hokksund (ligger utenfor drammen) er rimelig harry.. Og da mener jeg HARRY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ørsta er og blir norges mest harry sted! men vet ikke om det er så harry å vokse opp der da, men en unormalt stor del av befolkningen der er harry og liker det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste innlegget med en forventning om at Verdal hadde blitt nevnt. Men siden det ikke er det, så nevner jeg det selv! ;) Lottobygda i Trøndelag. Er født og oppvokst her, og bor her enda, så jeg trives jo godt, men harry skal jeg skrive under på at det er, dog som anonym.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det egentlig så stor andel av Harstadfolk her? Jeg er en. Det må vel være fordi det ikke er en dritt å gjøre her, så alle sitter inne med pcen og flipper mellom dib og fb, samtidig med å se på tv? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...