Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Før trenkte jeg ikke tenke på intervaller, det ble alltids litt gulp eller tiss i senga så jeg måtte bytte ofte. Nå er det ikke slik mer så jeg må bytte selv om senga kjennes "ren". Hvor ofte skal en bytte på til de små? Som til voksne? Vi bytter hver 14 dag. Eller oftere/sjeldnere? De liker vel kjent lukt?
Smil123 Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Jeg bytter hver gang jeg bytter på vår seng og det er ca hver andre-tredje uke. Hun har bamsene sine som jo lukter godt og trygt.. De blir vasket de også altså men mye skjeldnere!
Petrine +spire=❤ Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Skifter ca hver 14. dag. Oftere ved behov.
gullskattmamma Skrevet 15. februar 2012 #4 Skrevet 15. februar 2012 Ca hver 14.dag, eller oftere om det er behov.
chrisa78 Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 jeg har husvask hver fredag og da skifter jeg også på sengene,både vår og barnas sikkert ikke nødvendig hver uke men gjør det allikevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå