Gå til innhold

Har dere fortalt nyheten til familien?:)


<3guttemamma<3

Anbefalte innlegg

Vi har ikke sagt noe enda, er 8+2 i dag, så det er jo ikke veldig tidlig heller liksom. Får sånne kvalmebyger innimellom at jeg føler meg grønn i ansiktet, så jeg blir overrasket viss ingen har skjønt noe:p vi lurer på å fortelle det til familie på søndag når jeg er 9+0. Vet at dette kommer til å gå bra, så hvorfor vente..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 uker i dag og har enda ikke sagt noe.... Egentlig mot mine egne prinsipper for tenker jo sånn at om det ikke går bra er familien god å ha... Tror det er litt sånn at jeg vil ha det for meg selv fordi jeg ikke er sånn lykkelig og gravid som man liksom skal være. Jeg er jo glad for å være gravid med nr to, men ikke sånn "wohoo-glad"... Om noen skjønner? Har sikkert litt med den generelle dagsformen å gjøre, er trøtt og grinete :) Var sånn sist og, da kom vendepunktet den dagen jeg fikk høre hjertet for første gang samtidig som at magen begynte å komme. Gleder meg til å være skikkelig gravid og ikke bare sur, trøtt og oppblåst! Ok, dagens avsporing det her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heller ikke fortalt det rundt enda, selv om vi planla å gjøre det rundt uke 10. Nå er jeg 10+5, og vi tenker å reise til hjemmetraktene til helga og poppe nyheten da. Da er jeg tross alt over 11 uker, så det burde liksom ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slik jeg også tenker, at det er godt å ha familien om det skulle skje noe. Selv om jeg føler meg trygg på at dette går bra. Dette blir vårt andre barn, tror det er derfor jeg er så avslappet:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortalte det til hans foreldre og søster, og mine foreldre og min bror samme dag som vi fant det ut.

Resten av gjengen fikk vite det da vi var 8 uker på vei.

Nå er jeg snart 12 uker og magen begynner så smått å vokse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 8+3 idag, og vi har fortalt det til foreldre, søsken og nærmeste venner. Kommende oldeforeldre og øvrig familie venter vi med til etter uke 12, samme med resten av vennene. Godt å kunne snakke med de nærmeste om det :) Jeg var på ul igår og vi fikk se et lite bankende hjerte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg ville egentlig vente så lenge som mulig, men pga noe greier på jobb, måtte ejg si det til jobben, og da ville jeg si det til de nærmeste vennene og familiene våre først, så her fikk alle vite det i uke 8... Jobben fikk vite det nå i uke 10. Skal på ul til uka.

 

 

Familiene våre ble veldig glade, men de har vel kanskje hatt en liten mistanke, og håp om at det kommer flere.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det til tre av mine nærmeste venninner, familien vet ingen ting ennå og mine foreldre får vel vite det i uke 12, hans foreldre skal få vite det når vi skal på hyttetur sammen når jeg er 16 uker på vei...hvis de ikek skjønner det før den tid da...:P resten tar jeg litt som det kommer, gidder ikke poppe nyheten så fort denne gangen! men en del vet at vi prøver på nr to da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte si det til familien med en gang vi fant det ut selv. Var vel uke 5. Skulle egentlig gifte oss til sommeren, men det må utsettes pga graviditeten, derfor syntes vi det var viktig å få sagt fra til gjestene så de ikke holdt av helgen lenger. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen også, syntes ikke det er noe morro om det skulle gå dårlig og alle vet om det, liker ikke at folk skal syntes synd på meg og sånn. Er nå 8+2, og ekstremt kvalm i dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de tok det dårlig her...skuffa hele gjengen.

sikkert fordi jeg har ei på 10 mnd fra før og fyllte nettopp 19.

men det er mitt valg så synd for de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamman til Stella: Synes profilbildet ditt er så fint - ser ut som ekte lykke, og at du er en god mor!!Håper du ikke er veldig lei deg for reaksjonene du fikk. De vil vel endre seg etter hvert! Gled deg over hvor heldig du er som har nr.2 på vei!! Noen venter så lenge at det plutselig er for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fortalte det rundt 7 uke (til nærmestefamilie) men det var fordi vi ikke skulle drikke alkohol i julen. Resten av familien og venner fikk vite det i uke 12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamman til Stella: Synes profilbildet ditt er så fint - ser ut som ekte lykke, og at du er en god mor!!Håper du ikke er veldig lei deg for reaksjonene du fikk. De vil vel endre seg etter hvert! Gled deg over hvor heldig du er som har nr.2 på vei!! Noen venter så lenge at det plutselig er for sent.

 

tusen takk, det varmer :D <3

tar det helt fint, jeg er bare glad jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...