Gå til innhold

sambo har giftet seg i skyrim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud er ikke det sykt? Har forstatt at de kan ha sex og greier. Virkende verden lever han i? Hadde dere reagert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I en fiktiv verden, tydeligvis.

Skrevet

Hvordan hadde du reagert?

Skrevet

Har ei venninne som spiller et annet spill, tror det var IMVU, og hun har giftet seg der med en annen spiller. Begge to er gift på hver sin kant, og har ingen planer om å være utro mot sine respektive ektefeller :) Så jeg hadde tatt det med ro.

Skrevet

Et spill? Har han giftet seg med en av motspillerene i et nettspill?

Da ville jeg antagelig ha begynt å le...

Men mannen min har aldri spilt spill på pc i det hele tatt da.

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke hvordan jeg hadde reagert, har ingen innsikt i hvordan det fungerer. Men dersom det er som du skriver, at karakterene deres kan ha sex i spillet, så hadde jeg absolutt ikke likt det. Dessuten hadde jeg vel syntes det var i overkant pubertal oppførsel.

Skrevet

Jeg bare tenker at det er spesielt. Skal han liksom sitte på pcen etter jg ha lagt meg og ha et forhold til en karakter i spillet. Han sier han gjorde det for å få mere penger og at jg alltid overdriver så mye.

Skrevet

Tror ikke det er en medspiller men en karakter i spillet. Vet ikke så mye egentlig men synes det hele er sprøtt. Han faller lengre og lengre inn i spillverden.

Skrevet

Skyrim er ikke et MMO, så hvis han har giftet seg med en spiller, er det bare en karakter i spillet, ja, ikke en person i andre enden.

Jeg spiller ikke Skyrim selv, men det er bare en del av spillet, så vidt jeg vet, så jeg ville ikke brydd meg om samboeren min gjorde det (ja, han spiller Skyrim, aner ikke om han har giftet seg der, hehe).

Som sagt er det bare et spill, og det å gifte seg er en del av handlingen, så i mine øyne er det helt ufarlig... Omtrent det samme som at han kjøper seg hus og hest der. ;) Hadde det vært et MMO og han hadde hatt masse kontakt med en kvinnelig motstander og så "giftet seg" i spillet, kunne det vært noe å reagere på, men ikke i Skyrim. :)

Skrevet

Ble litt forvirret her..

Snakker vi om et dataspill der hans karakter har giftet seg og hatt sex? det burde da være uproblematisk. Spiller Sims 3 for tiden (dårlig form og mye sofasitting), og min karakter har sex og er utro over en lav sko. Skal huske å spørre mannen om det er greit. Spørs om jeg ikke får gifteringen i retur.....

Skrevet

Ok takk dere som har litt peiling:)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Virkelig? Greit nok hvis det var snakk om virkeligheten, da kunne jeg ha skjønt deg, men du reagerer fordi mannen din sin fiktive karaktert i et spill har giftet seg med en fiktiv karakter i samme spill? Ja, jaggu, drøyt.

Skrevet

Hvilken aldersgrense er det på ette spillet da?

Skrevet

Jeg kjøpte skyrim i julegave til mannen min. Han er gift i spillet. Det er bare en del av handlingen i spillet og det er noen fordeler ved å gifte seg. Og nei de kan ikke ha sex.

Skrevet

Altså, det der med gifting og sex på liksom i et spill, det hadde jeg ikke bekymra meg det spøtt for. Mer det at han tilbragte så mye til med å spille på data, jeg finner det usannsynlig lite sexy med en mann som prioriterer det fremfor familielivet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...