Gå til innhold

Noen som jobber som stuepike?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trives dere i jobben?

Er det mye "drittarbeid"? Arbeidstider?

Og hva ligger timelønna på?

Håper noen gidder å svare:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både og, eller jeg trives stortsett men noen dager er tyngre en andre. Men slik er det vel i de fleste jobber. Jeg syns igrunn ikke det er mye drittarbeid, det kommer litt ann på hva du ser på som drittarbeid?

Arbeidstidene liker jeg godt, .8.30-16.00 i ukene, lørdag 10.00-17.30 og søndager 11.00-18.30.

Jeg ligger på en 141 i timen, men dette kan jo variere.

Men dette er ikke en jobb jeg tenker meg resten av livet. Ikke heller som en 100% stilling, det ville blitt altfor tungt og slitsomt i lengden.

Skrevet

Har hatt sommerjobber som stuepike for flere år siden. Helt greit som sommerjobb.......Opplevde mye rart da. Menn som lå halvnakne på senga, som om det var det mest naturlige i verden mens jeg var der. Sa jeg kunne komme tilbake, men neida det gikk så greit at....Ubehagelig, siden det var fremmede menn jeg ikke ville være alene med...

Så har jeg vært førstemann til rom som har vært brukt som nachspiel:-( Kjipt....

Som sagt, en jobb jeg ikke ville hatt for alltid;-)

Skrevet

Takk for svar:)

Med drittarbeid tenker jeg mest å oppkast, masse matrester over hele rommet og sånne ting.. Men det komer vel an på typen hotell regner jeg med:)

Skrevet

Det er ikke ofte man kommer over oppkast, men du får mere betalt for å ta det, eller du kan velge å ikke vaske det. Skikkelig nedgrisete rom forekommer jo, men stortsett bruker folk normal folkeskikk og kaster søppel der det hører hjemme :) Men ja, det kommer jo litt ann på type hotell også:) Selv jobber jeg på ett ganske luksuriøst ett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...