kaklemor Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Gullet mitt har ørevoks som jeg vet er helt vanlig, men han har mer og fikk jo tips fra HS om å dryppe noen dråper lunken babyolje i ørene .. Synes ikke det hjalp noen ting! Hjelp!?
1down Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Du får kjøpt sånn baby q-tips på apoteket, som er formet sånn at det ikke går an å stikke de for langt inn. Men det har du kanskje prøvd?
kaklemor Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2012 Du får kjøpt sånn baby q-tips på apoteket, som er formet sånn at det ikke går an å stikke de for langt inn. Men det har du kanskje prøvd? Ja, har det i hus men syns ikke det hjelper så godt. Har hørt det er noen som har sånn "skrape" til å skrape vekk ørevoksen, men syns ikke d høres behagelig ut for de små Skal prøve med q-tips igjen for å se om jeg får vekk det verste i hvertfall! :/
1down Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 Du får kjøpt sånn baby q-tips på apoteket, som er formet sånn at det ikke går an å stikke de for langt inn. Men det har du kanskje prøvd? Ja, har det i hus men syns ikke det hjelper så godt. Har hørt det er noen som har sånn "skrape" til å skrape vekk ørevoksen, men syns ikke d høres behagelig ut for de små Skal prøve med q-tips igjen for å se om jeg får vekk det verste i hvertfall! :/ Nei, er jo begrenset hvor mye man får ut med de. Pleier å supplere med fingerneglen jeg
kaklemor Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2012 Sant! Ja, brukte å gjøre det jeg også men vinteren setter sine spor i neglene og de finnes ikke lange! Når jeg bader han kan jeg ta litt ekstra vann på vaskekluten og bare la det renne litt vann i ørene eller er det ikke anbefalt?
cheni Skrevet 14. februar 2012 #6 Skrevet 14. februar 2012 Hva med å dyppe de store Q-tipsa i babyolje da?
kaklemor Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2012 Hva med å dyppe de store Q-tipsa i babyolje da? Vel... DET har jeg ikke tenkt på:-P Da skl jeg prøve det:-)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #8 Skrevet 14. februar 2012 Sant! Ja, brukte å gjøre det jeg også men vinteren setter sine spor i neglene og de finnes ikke lange! Når jeg bader han kan jeg ta litt ekstra vann på vaskekluten og bare la det renne litt vann i ørene eller er det ikke anbefalt? Det kan du vel fint. ørene er jo uansett under vann når du bader ham så da bruker du vel vaskekluten i tillegg? Minis ører her er hvertfall rene og pene. Bruker vaskekluten når han bades, ørene er jo under vann allerede, også bruker jeg baby qtips etterpå for å tørke ørene igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå