Gå til innhold

44 dager inn i 2012 - og lungebetennelse nummer to.

Anbefalte innlegg

Gjest Siklerotte
Skrevet

Og jeg har vært utelukkende snill. Det er virkelig synd på meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Stakkars, stakkars rotte! Du kan likegodt være slem, hvis det trengs.

Skrevet

Trøst deg med det, at hadde dette vært for 100 år siden, hadde du vært dau som ei sild nå.

Og god bedring.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, men jeg er nesten død. Knasker piller og trøster meg med tomatsuppe. Og så skal jeg være litt slem, det er jo Valentines.

Skrevet

Om det hjelper har jeg en mandel på størrelse med en mandarin, som igjen har et HULL i seg på størrelse med en tiøring, noe som sikkert høres lite ut men som er jævelig svært, betent og grusomt, fullt av puss og faenskap og jeg kan ikke engang drikke te uten at mandarinmandelen minner meg på at den er betent.

Gjest sug lut
Skrevet

Æh - du tuller, ikke sant - et hull i mandelen? Fullt av gøgge? Jamen kjÆre deg, se og få fjerna hele shaiten og så skal jeg holde hånden og kjøpe is til deg i ei uke etterpå.

Skrevet

Jeg er et barn, så når jeg blir fristet med gratis is en uke er jeg mer enn kapabel til å bestille mandelfjerningstime på flekken.

Skrevet

Just let me utdype; mandlene har jo fra før en haug med groper og fjas, men den ene gropen har blitt en diger vulkanmunn fylt med puss og faenskap, også er den rød og betent rundt.

Hjelper det å bandasjere hodet?

Gjest sug lut
Skrevet

Just let me utdype; mandlene har jo fra før en haug med groper og fjas, men den ene gropen har blitt en diger vulkanmunn fylt med puss og faenskap, også er den rød og betent rundt.

Hjelper det å bandasjere hodet?

Det hjelper å KOKE hodet. Hilsen Kurt
Gjest sug lut
Skrevet

Forresten, var du full da du skrev på profilen din?

Gjest Siklerotte
Skrevet

Æh, hvorfor får du ikke mandelen fjernet? AU! Du får vel ikke spist eller noe? At du ikke får drukket te er like greit.

Ja, du virker full; Sidenes Sydentøs. Ù©(Í¡à¹Ì¯Í¡à¹)Û¶ ÉÉ”!ʇÇʇÉd

Skrevet

Heheheæææhæææ???

*knegg*

Jeg ser ikke det noe sted.

*knegg*

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg?

Ja, du. På "Om meg" på din profil står noe om sydentøs, og deretter "!#¤¤#&¤%/%&QQ omtrent.
Skrevet

HÆ?

Jeg ser for faen ingen jÆvla "om meg"-mulighet engang?

Er siden så smart at den har beskyttet meg mot meg selv?

Gjest sug lut
Skrevet

HÆ?

Jeg ser for faen ingen jÆvla "om meg"-mulighet engang?

Er siden så smart at den har beskyttet meg mot meg selv?

Smart Protection. (Var ikke det faktisk det jÆvla virusprogrammet som drepte min pc, tro?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...