Gå til innhold

Emmaljunga vs Brio

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er best?

Og hva foretrekkes av duo/kombi??

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brio ser jo kjipe ut spør du meg. Men er da smak og behag det.

Jeg har gått for emmaljunga city cross. Masse fine farger, vogna er lett, og alt er velstand :)

Ville valgt duo foran kombi i alle fall!!

Skrevet

Valgte city cross vi også, da den faktisk får plass i bilen. I tillegg liker vi utseende, og har flere bekjente som varmt anbefaler vognen.

Ville ha duo pga at da slapp vi å dra på begge vogndelene samtidig. Dessuten har jeg inntrykk av at de stort sett blir satt i garasjen når bagperioden er over pga størrelsen.

Skrevet

Ingen av delene, vi valgte simo.

Men om jeg måtte velge ville jeg vel sagt emmaljunga tipper jeg. Men det er vel fordi jeg har litt erfaring med ei emmaljunga trille som er ganske god, vet ikke mye om brio - mener å tro den kanskje er litt hardere/mindre solid?

Valgte simo fordi de er kjempesolide vogner som absolutt ikke velter, kan trille over litt røff vei - som bare gjør at det gynger litt til babyen. Dessuten er de relativt vanntette (som de eneste).

Tunge - ja - men tåler en støyt.

Gjest ________
Skrevet

Vårt valg fallt på bio happy, strålende fornøyd med både trille comfort og deler/funksjoner. Liker at det er god plass til handle nett under, og spesielt capsen på bag og duo delen :) i tillegg til at duo delen har slik hette som du kan dra helt over, og åpne en glidelås slik at du får myggnett/lufting uten å måtte ta frem en myggnetting

Designet til brio er også ganske stramt og tidløst og man kan også velge i like mange farger som Emnaljunga....

Selene er også et pluss siden det kan reguleres i to høyder slik at de passer når duo delen blir tatt i bruk når babyen e stor nok, (vi brukte bagen til han var ni mnd) på Emnaljunga kommer selene ganske høyt oppå og barnet kan lett vri seg ut av de når de da ikke er store nok

En anen fordel med brio er jo at man får mye mer for pengene når du kjøper vogna

Hos Emmaljunga kommer jo alt i tillegg som fotpose osv.

Ofte tilbud på brio happy til 3999,- bag+duo på barnas hus så du kan spare noe om du er heldig med at det er tilbud snart

Hilsen ei som hat både hatt Emnaljunga og brio vogn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...