Gå til innhold

Ski til en toåring - hvor finner jeg det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

alle skipakkene jeg finner har str 25 i minste størrelse sko, jenta mi bruker str 23. Tenkte vi i stedet kan starte med bindinger som kan strammes over vanlige vintersko, men hvor kjøper jeg det? Og hvor lange skal skiene være i forhold til ungen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skiene skal være like lange som ungen.

Skrevet

Skiene skal være like lange som ungen.

Takk:-)

nå håper jeg noen vet hvor man kan kjøpe ski som man kan bruke med vanlig sko.

Skrevet

Langrennsik skoene er ofte ekstremt små i størrelsen, det er i alle fall alle de jeg har hatt til mine. Du kan trygt kjøpe 25 vil jeg tro, i alle fall prøve.

Skrevet

Biltema! Så noen på en sånn stor rema her om dagen også. Ellers har sikkert sånne store sportsbutikker det?

Skrevet

Det har jeg ikke tenkt på, men det jo bare å ta henne med for prøving.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg skal ikke kuppe tråden, men når vi først er inne på barn og ski: Når begynte barna deres å gå på ski?

Skrevet

Mange av de med vanlige sko er vanskelige å feste godt nok. Jeg ville prøvd skisko størrelse 25 og til det en 2åring går på ski er det antagelig den løsningen som fungerer best. Vår snart 2åring med størrelse 23 i vintersko har brukt skisko str 25 uten problemer de ca5 min av gangen han har villet gå, men da har han fått det til også :)

Skrevet

kupp gjerne tråden, det er jeg interessert i også:-)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

kupp gjerne tråden, det er jeg interessert i også:-)

Takk:-) Har ei som snart blir 2 år og vurderer litt å kjøpe ski i bursdagsgave;)

Skrevet

Mine har skisko i både 2 og 3 str større enn vanlige sko.

De er vanligvis små, samt at det er greit å ta på et ekstra par sokker.

Ang. lengden på skiene så skal langrennski være 10-15 cm lengre enn skiløperen.

Slalomski skal rekke til nesetippen.

Obs har mye bra tilbud nå, da også ski med bindinger som festes på vanlige sko. Disse kommer i en str, mener det er 120cm.

Skrevet

Skisko er som andre sier små i størrelse. Jeg har måtte kjøpt i str 29! til poden på 2,5 år. Han bruker 27 i vanlige vintersko.

OBS har ofte rimlige skipakker til barn.

Skrevet

Vesla her fikk prøve seg på ski når snøen la seg rett før jul, hu er 2,5 år, og det gikk som smurt! Var ikke problemer å få hu til å prøve å gå på dem, var heller værre å få hu til å ta dem av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...