Gå til innhold

Sykepleiere? ang. bachelor - atter en gang :-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skriver om foreldre som skal mestre det at barnet får diabetes type 1. I drøftingen tenkte jeg å dele inn i 3 områder:

- Foreldrenes rolle på sykehus

- Tapet av et friskt barn (mange artikler handler om dette)

- Undervisning og informasjon

 

Har dere tips til andre overskrifter til områdene, eller andre områder som er viktigere i forhold til problemstillingen min? Finner egentlig lite om foreldrenes rolle på sykehuset, det går liksom over i hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men du må huske på at det er sykepleiers rolle du skal skrive om, ikke foreldrenes, det blir vel ikke riktig?

Hvordan kan sykepleier hjelpe foreldrene? Foreldrenes rolle blir vel egentlig underordnet. Du må ha teori og forskning som du drøfter i drøftingsdelen, overskrifter definert som sp.mål var et godt tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

primæroverskrifter i spørmål fks Hvordan kan sykepleier hjelpe foreldre. Jeg synes fks at "Hvordan kan sykepleier medvirke i foreldrenes mestring i tapet av friskt barn?" Husk at mestring hverken er positivt eller negativ men underlagt en strategi/plan.

 

 

Skriver du om sykepleierens rolle må du huske på fokusere på rollen til SYKEPLEIEREN og ikke foreldrenes rolle. fks caregivers stress osv det er et underpunkt. Hovedpunkter burde ligge i sykepleier rollen.

Definisjon av roller ifh til sykepleie kan kanskje være til hjelp for deg ?

Skriver du du i lys av en teoretiker ?

 

Bare noen små tanker i farta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...