Merete 33 Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Hei jenter! Åssen gÅr det med dere alle sammen? HÅper alt er bra og i rute med graviditeter og prøverør! Sibabyno og jeg savnet trÅdene vÅre! Og de var jo hyggelige da! Hilsen Merete
vårsol73 Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Hyggelig å høre fra deg Er inn i uke 15 nå, og alt går etter planen så langt. Duo test og tidlig ultralyd bestått. Fortsatt litt kvalm men bedre enn jeg har vært. Hvordan går det med deg?
Merete 33 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2012 Hei vårsol! Så bra at alt er fint med deg! Og håper jammen at denne kvalmen din slipper taket snart! Her er alt bra! Er i uke 11 straks, og skal på ul neste tirsdag. Jeg har ingen kvalme, men sliter med bekkenløsning (!) Blir sykmeldt så snart lederen min finner en vikar og jeg får lært opp denne personen. Så hvis jeg har tenkt å gå noe resten av livet, så blir det mange mnd med sofasliting på meg. Det er noe skikkelig dritt, for jeg verker 24 t i døgnet. Jeg halter endel og har sakt til kolleger og bekjente at jeg har ramlet og slått meg, men nå begynner de å bli skikkelig bekymret og sier at " Herregud Merete, du må sjekke det der, du blir jo ikke noe bedre jo"! He he!
Sibabyno Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 Hei:) Så kjekt å høre at alt går bra med deg vårsol Her er alt i rute, venter mensen om ca 14 dager, så er det å begynne med sprøyter igjen. Gleder meg til å komme igang igjen, og denne gangen SKAL det gå vår vei. Det har jeg bestemt Høres ikke noe særlig ut med så kraftig bekkenløsning så tidlig i svangerskapet da Merete! Håper det blir bedre når du får tatt det med ro.
Merete 33 Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2012 Hei igjen! Tror nok ikke det blir bedre fremover, men om jeg tar det med ro nå, så kan jeg slippe unna mye i etterkant av graviditeten! JA!! Sibabyno, Nå er det deres tur!!! Krysser fingre og tær for dere! Jeg skal på ul til tirsdag, og håper alt er bra!
vårsol73 Skrevet 15. februar 2012 #6 Skrevet 15. februar 2012 Hei Merete og sibabyno, Så uflaks med den bekkenløsningen, det virker veldig vondt. Sikkert viktig å ta det rolig nå slik at du slipper problemer senere. Sibabyno, jeg krysser fingrene for deg , nå er det virkelig din tur! Lykke til på ultralyd Merete, det går sikkert fint
Sibabyno Skrevet 15. februar 2012 #7 Skrevet 15. februar 2012 Takk for det jenter ! Håper Håper virkelig det er min tur!
Malene79 Skrevet 21. februar 2012 #8 Skrevet 21. februar 2012 Heisann jenter! Jeg falt litt av her inne etter at det ble endringer. Har tenkt på dere- kjekt å lese! Jeg var på en ul i uke 15+ og fikk vite at det mest sannynlig var en gutt der inne. På ordinær ul i uke 18+ var det to jordmødre som var skråsikre i sin sak i at her var det en jente! Får stole på den siste ul- regner med at det kommer ut en liten pike i juli engang :-) Er nå i uke 21+ og har det for det meste fint. Rop ut om ultralyder, sprøytestart, terminer, bekkeløsninger og alt det måtte være :-) KlemKlem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå