Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Alle har og har hatt drømmer om hvordan fremtiden vil bli. Har deres drømmer gått i oppfyllelse? Jeg har alltid drømt om å jobbe på ett barnehjem ett sted i verden. Det har ikke skjedd og nå har jeg mann og 2 barn, så ser mørkt ut for den drømmen. Men man vet jo aldri ;P
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Nei, når jeg drømmer om noe fint, så skjer gjerne det stikk motsatte
Mandalas Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 (endret) Nja og tja. Drømmene mine forandrer seg etterhvert, og på den måten vokser jeg inn i drømmene og drømmene inn i min verden. Dermed kan det føles som drømmene kommer i oppfyllelse, selv om jeg har moderert den første drømmen et antall ganger først. Feks har jeg også tidligere ønsket å gjøre noe for verdens barn, jobbe på barnehjem etc. Den drømmen har nå endret seg og jeg tenker at når jeg blir eldre og får mer tid vil jeg jobbe frivillig for en organisasjon i Norge som i tredje hand gjør at barn hjelpes. Jeg blir kanskje mer realistisk kan man si Også er det selvsagt åpenlyst at man ikke kan sitte på stompen å vente på at ting skal skje. Endret 13. februar 2012 av Mandalas
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #4 Skrevet 13. februar 2012 Nei drømmen spaserte ut døra etter nyttår gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå