Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 I år tenker samboer og jeg å gta med guttungen på 3 år til syden, det blir første gang vi reise til syden med han så lurte på om noen kunne enbefale noen feriemål og om noen viste hvor det er tygt å reise ift mat, sykdomer osv? Vi har ikke av det største budsjettet, så det blir begrenset hvor dyrt det kan være også, så Hawai og Grand Canaria er allerede utelukket .
Gjest AnneS Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Jeg likte meg veldig godt i Alcudia på Mallorca
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Vi har hatt stort hell med Alcudia på Mallorca som hun over sier, og aller best trivdes vi på Kreta,- jeg vet dog ikke hvordan det er med situasjonen i Hellas for tiden og om det også er uro på Kreta, vi bodde i platanias i 2uker og leide oss bil i 4dager hvor vi kjørte litt rundt. Hovedsaklig synes jeg grekerne er mye hyggeligere og høfligere enn spanjolene. Det var ikke greit i spania når man praktisk talt blir kjeftet på om man går ut av en butikk uten å kjøpe noe! håper det blir en fin tur på dere, uansett hvor dere drar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå