Gå til innhold

minipc eller nettbrett?

Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ekstrapc?

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Jeg liker taster :) så jeg stemmer for minipc.

Skrevet

Helt klart minipc! Mye mer praktisk om du skal gjøre annet enn å lese nettaviser eller legge kabal.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Mini-PC, men man kan jo kjøpe tastatur til nettbrett også.

Skrevet

hmm, interessant. Kanskje vurdere det da? Noen som har et bra tips til hvilken da?

Skrevet

Asus transformer har transportabelt tastatur inkludert i prisen :)

Skrevet

Asus transformer har transportabelt tastatur inkludert i prisen :)

ai ai, den var snasen! Begge deler i ett. Nesten som et kinderegg :D

Skrevet

Vi har både mini-pc, nettbrett og hver sin vanlige pc. Ipaden er greiest å ta med seg, helt klart.

Skrevet

Jeg elsker ipaden min. Bruker nesten bare den når jeg skal surfe.

Skrevet

var litt stiv i prisen den transformerern da...

Skrevet

Kjøpte den mini PCen som kom best i testnpå TV2 hjelper deg for noen år siden. Den er så treg at det er som å gå tilbake til internetts spede barndom, ligger og støver ned et sted. Helt ubrukelig. Ipaden derimot, er helt topp.

Mini PCen var en Asus

Gjest Siklerotte
Skrevet

Mini PC-er er gjerne trege, men fine å ha til å ta notater eller ha med på tur. Vi har iPad, men jeg er ikke så glad i Apple, og jeg bruker den ikke mye selv, et tastatur hadde heller ikke gjort forskjell. Men det er jo bare smak og behag.

Skrevet

Har ipad, den er lett å få med på tur. Det er også lett å bruke mini pc, har asus eee, digger den også.

De kommer i ulike størrelser på power eller hva en skal si, du betaler litt ekstra for prosessor og kapasitet, så har du en høyt fungerende mini pc.

Skrevet

Mini pc helt klart. Er jo ikke stor lagringkapasitet på ett nettbrett. Dessuten har jeg mobilen til surfing og spill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...