Gå til innhold

Sevbruningskrem gravid,blir ikke klok på det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til fotograf snart, og er rett og slett så bleikfeit blitt. Kan man bruke selvbruning, eller er det fremdeles frarådet?

Dette gjelder bare et engangstilfelle da, men kjenner jeg er litt skeptisk likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fremdeles fy-fy. Men, du er jo i den heldige tidsalderen hvor enhver fotograf har muligheten til å fikse slike ting digitalt. Så da informerer du fotografen om at du føler deg bleikfeit, og at siden du er gravid er det hans jobb å "selvbrune" deg på bildene. Naturlig blir det også. Dette ordner han fort og greit, og ikke koster det ekstra heller siden retusjering er en del av pakken. Så nå kan du smile ekstra bredt. Det ordner seg. Lykke til. :)

Skrevet

Ah det var supert å høre! trodde ikke de gjorde slikt.Ja da kan jeg smile fra øre til øre ;)

Skrevet

HÆÆÆ?!?!?! Kan jeg ikke bruke selbruningskremen når man har baby i magen?!?!?!?!

Har gjort det 2 ganger før... og de er friske. Og problemet er?

HJELPES, Må ha den kremen assåååååå :)

Skrevet

Har heller aldri hørt at det er galt. Har både brukt selvbruningskrem og spraytan flere ganger mens jeg var gravid. Alt er visst farlig i 2012!

Skrevet

Latterlig argument at det ikke er farlig fordi det ikke har skjedd noe med deres barn. Hvor har man hørt slike argumenter før tro.. hmm... alkohol, tobakk, ikke tatt folat osv... Bedre å ikke gjøre det de ikke anbefaler. Selvfølgelig er det supert at det har gått bra med dere som ikke visste bedre, men de som vet bedre bør ikke gjøre det.

Skrevet

Skal ikke bruke selvbruningskrem under graviditeten, nei!

Skrevet

Kan du fortelle grunnen til det?

Skremmer jo folk om jeg ikke bruker det ;) Blir som et LIK ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...