Gå til innhold

For en grusom oppvekst datteren til Withney må ha hatt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rus er tragisk. Men hun har fått en baby midt oppi dette musbruket. Og ekteskapet var en hund og katt katastrofe.

Datteren er antagelig allerede ødelagt, 18 år.

Jeg synes det er trist at hun er død.

Men en helt blir hun aldri for meg. Synes dama har gjort en del dumme ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dumme ting har hun gjort ja. På lik linje som Michael Jackson gjorde. MEN, musikalske genier var de begge to!

Skrevet

Rus er tragisk. Men hun har fått en baby midt oppi dette musbruket. Og ekteskapet var en hund og katt katastrofe.

Datteren er antagelig allerede ødelagt, 18 år.

Jeg synes det er trist at hun er død.

Men en helt blir hun aldri for meg. Synes dama har gjort en del dumme ting.

Ganske drøyt å påstå at noen er "ødelagt". Hva legger du i det?

Skrevet

Fordi hotellfolk måtte bryte seg inn dagen før da de ikke fikk kontakt med henne. Hun lå i badekaret og kunne ikke stå på beina. Hun var skikkelig rusa. Går visst inn og ut av rehab, 18 år!

Det kaller jeg ødelagt ja.

Hi

Skrevet

Fordi hotellfolk måtte bryte seg inn dagen før da de ikke fikk kontakt med henne. Hun lå i badekaret og kunne ikke stå på beina. Hun var skikkelig rusa. Går visst inn og ut av rehab, 18 år!

Det kaller jeg ødelagt ja.

Hi

Synes du bør være forsiktig med å slenge rundt deg med slike kommentarer. Kjenner to stykker som har vært skikkelig på kjøret, men som begge i dag er ansvarlige og oppegående familiefedre. Skakkjørt er ikke ødelagt!

Skrevet

Påstander... er det ikke fakta da? Alle kan jo rette opp på fremtiden sin, det er jo ikke det anonym sier :)

Skrevet

Du er en idiot HI!

Kjente du henne? Hva om din far eller mor hadde slitt med alkohol, hadde du sagt det samme om dem? Eller noen annen sykdom?? Er faktisk slik at her i livet så kan man havne på feil plan, og med en enorm suksess som Withney hadde så var kanskje ikke veien til rus så lang?

Withney var ung, naiv,rik, allemannseie og valgte dessverre feil mann..en mann som brukte henne som et "trofe", en mann som styrte helle totalt.:(

Hun var fantastisk, ingen i hele verden synger " i will always love u" like fint som henne! ingen.

Skrevet

Hvor fint man synger en sang gjør vel ikke akkurat noen til en bedre mor?

Skrevet

En rusmisbruker kan aldri være en god mor så lenge hun er på kjøret. Enkle fakta!

Famous og not...

Skrevet

Påstander... er det ikke fakta da? Alle kan jo rette opp på fremtiden sin, det er jo ikke det anonym sier :)

Hva er fakta? At datteren er "ødelagt"? Når noe er ødelagt kan det ikke repareres eller gjøres godt igjen. Fortapt for alltid. En 18-åring på kjøret er ille ute, men ikke ødelagt. Det er det rett og slett stygt å påstå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...