Gå til innhold

Flørting etter brudd.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Eg flyttet ut fra min samboer for et par måneder siden. Det var et noe dramatisk brudd, og han som gjorde det slutt. (eg var vel til dels enig) Men han var veldig overarbeidet, syk, og 'hadde møtt veggen' da avgjørelsen blei tatt. Vi har hatt lite kontakt siden bruddet - kun henting og levering av barn. Men for noen dager siden skulle eg hente noen ting hos han, så eg blei værende ei stund. Eg hadde bestemt meg for å la vonde ting mellom oss ligge, og viste min livlige, blide side.

Til min forbauselse virket han glad for å se meg, flørtet, inviterte meg på kvelds, spurte om eg hadde det bra, og spøkte om at han ikke viste om han skulle kaste meg ut eller kle av meg... Før eg gikk så han rett på meg og sa 'vi hadde det fint i lag også' og så ga han meg en vennskapelig klem. Eg kjente at eg var litt små-skjelven da eg satte meg i bilen på vei hjem, og lurer jo på hvorfor han oppførte seg sånn. Vi har vært i lag i knappe 3 år, og det er lenge siden sist han flørtet så mye. Det hender at han sender sms om ting han vil dele. Fek. om han har prestert noe han er glad for, det går et kjekt program på Tv, eller småting om ungene. Virker som han har behov for å dele litt av sin verden med meg...

Eg har ikke lyst å spør rett ut, fordi eg tror det vil røpe mine følelser for han - og dermed blir det mindre spennende (siden eg hadde mer følelser for han, enn omvendt, i slutten av forholdet) Menn liker jo å jakte! ;)

Nå lurer eg på om det er normalt å oppføre seg slik om en ikke har følelser for en person - at det kan finnes andre motiver, kansje?

 

Hva tenker dere som leser dette?

 

På forhånd takk! Hilsen skeptisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...