Gå til innhold

Libero vs Pampers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken liker dere best?

Libero bruker vi nå har en gutt på 3 uker, den er stivere og holder bedre syns jeg, minus er at babyen får litt merke etter den på huden

Pampers er mye mykere og mer konfertabel, men det stoffet inni henger seg fast i huden på babyen, oppdaget en bærse bleie når han våknet og bleien var som lim inntil huden.

Hva bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker Libero best. Jobber i bhg og har mange å sammenligne. På dei tynne, lange, slanke barn går greit med pampers men for en som er god og rund som de fleste smårollinger er er best med libero synes jeg. Merker kan jo bli fra alle bleier når man strammer godt.

Skrevet

Har også prøvd begge og liker libero best. Synes også at pampers sin har en stram lukt.. Pampers har også en tildens til å lekke

Skrevet

Jeg er veldig fan av Pampers... Har slanke barn, så Libero var alt for harde og klumpete på dem.

Men når det kommer til Up&go, så er Libero sine klart best!

Skrevet

jeg syntes at pampersen er best den er mye mykere også er det lettere å kjenne gjennom om hun har tisset eller ikke. eneste ulempen med pampers syntes jeg er prisen. Libero1 koster 11 kr på kiwi og pampers1 koster 30 kr.

Skrevet

Vi har prøvd de fleste bleietypene på markedet, og syns libero er best på 2,5 åringen.

Skrevet

Libero er best! Pampers har kunne vært genial med tanke på at den er så tynn og myk, men den lukte og er ikke særlig hvis barnet går en stund med den!

Skrevet

Jeg likte Pampers best i begynnelsen når han var nyfødt. Merket og at de klistret seg til huden, men siden vi byttet bleie konstant de første 5ukene så lå han ikke så lenge med bleia at det ble merke.

Etterhvert som han ble større så byttet jeg til Libero, og er de jeg fortsatt bruker. Liker ikke pampers. Syns de er så stive og lukter så ille. De føles og tunge etter en liten stund.

Skrevet

Har bare brukt pampers, opplever libero som store og klumpete. Har smalt barn, så alt annet enn pampers lakk.

Nå er det kun bleie om natta, og vi bruker billigbleier fra Kiwi :-) Up & Go, helt supre! Skal teste ut billigbleier på nr to i magen, mye å spare på det.. !

Skrevet

Bruker bare pampers vi :) Men jenta vår er høy og tynn . Libero bleier blir så stive, harde og ekle.. Er jo som å kle på seg en lecablokk jo.. Men synes up&go bleinene til libero er best der igjen! :)

Skrevet

Libero. Har brukt de hele tiden, med unntak av noen ganger der vi har testet pampers. Jenta vår er tynn, men synes pampers virker så trang selv til henne (up&go).

Skrevet

Vi bruker om hverandre avhengig av størrelsen på jenta. Denne måneden passer pampers best, mens Libero enten er for små eller litt for store. Neste måned blir det sikkert motsatt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...