Gå til innhold

Er det stor forskjell fra 2til3 barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på 7dpo i dag og aner ikke om jeg er gravid( har hatt endel stikkinger og murringer)

er veldig baby syk men er redd for at det kommer til å bli helt kaos med tre barn og enda mer Texas ;) har to gutter fra før. En som blir 6 om 2 dager og en som blir 4 i april.De er svært ernergiske og sunne gutter som slåss like mye som de har glede av hverandre, og ja de sliter oss ut til tider. Er det da fornuftig å få ett barn til, er så redd for å ikke kunne få strekket til over alt om vi får en til. Men har jo så lyst, ;) Om jeg er gravid så har jeg mens termin 30.okt. Da blir det 4.5 år mellom de to minste. Hvordan får man det til å gå rundt med 3? Er det stor forskjell fra 2-3?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jeg også spent på .) Vi har bestemt oss for å få nummer 3 nå. Har to på 6 og 7,5 fra før, og de er veldig rolige, selvstendige, herlige barn, som krever ganske lite, så jeg tenker at det kommer til å gå bra :) Jeg tenker at når begge storesøsknene har begynt på skolen så vil det gå greit og at det er litt hjelp i de to. Men håper flere svarer, er spent på å høre erfaringer jeg også :)

Skrevet

Vi venter nr 5, og her blir det 5 år imellom. Det er rett sog slett rutine, de guttene har vel faste rutiner og babyene sklir fort inn i de samme. Har aldri hatt problemer vi :) gode rutiner er ett nøst med mange barn. Og tolmodighet er en dyd å kjekt å få med seg senere i livet :) vi fikk alle de fire første fra 2002-2007. og når vi fortalte at vi skulle få en baby i hus, så ble alle barna kjempestolte :) det er viktig å la de få ta del og føle seg inkludert. :)

lykke til :)

Skrevet

Her var eldstemann 6 og nr 2 4 1/2 da nr 3 ble født (alle gutter). Synes ikke det var så stor forskjell, men kan være litt slitsomt nå som jeg er gravid igjen (kvalm og bekkenløsning) og mye alene med gutta. Spes når de to store skal kjøres til trening i hver sin retning, og treningene starter samtidig. Men alt går :)

Masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...