Gå til innhold

gjerde eller busker på tomte grensa???


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal gjøre en del i hagen til sommeren, og vi skal rense tomte grensa for dritt, ugress, og få det fint. ikke bodd her lenge så er en del og gjøre her.

 

det er kunn to hus her vi bor ute på jordet.

tenker at små grønne busker av et slag vil være fint.

 

mannen vil ha gjerde. jeg vil ha busker.

 

hva er best???

hva ville du valgt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du hekk eller små trær?

 

Et skikkelig gjerde trenger å males hvert 3.-4. år, en hekk må trimmes og stelles med hver sommer.

Skrevet

Mener du hekk eller små trær?

 

Et skikkelig gjerde trenger å males hvert 3.-4. år, en hekk må trimmes og stelles med hver sommer.

 

ja. vet det er mer jobb med hekk enn med gjerde,

 

har lyst på små grønne busker, de blir ikke så store. husker ikke helt hva de heter.

Skrevet

Vi har gjerde med hekk inntil.. Hehe!

Vinn vinn... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...