Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 skal gjøre en del i hagen til sommeren, og vi skal rense tomte grensa for dritt, ugress, og få det fint. ikke bodd her lenge så er en del og gjøre her. det er kunn to hus her vi bor ute på jordet. tenker at små grønne busker av et slag vil være fint. mannen vil ha gjerde. jeg vil ha busker. hva er best??? hva ville du valgt??
Gjest Miryks Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Mener du hekk eller små trær? Et skikkelig gjerde trenger å males hvert 3.-4. år, en hekk må trimmes og stelles med hver sommer.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Mener du hekk eller små trær? Et skikkelig gjerde trenger å males hvert 3.-4. år, en hekk må trimmes og stelles med hver sommer. ja. vet det er mer jobb med hekk enn med gjerde, har lyst på små grønne busker, de blir ikke så store. husker ikke helt hva de heter.
Gjøkeredet③ Skrevet 13. februar 2012 #5 Skrevet 13. februar 2012 Vi har gjerde med hekk inntil.. Hehe! Vinn vinn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå