Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 SKUFFA! Hadde de forventningene, men for et makkverk.
Nikamo Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Kjipt Jeg likte denne veldig godt jeg da, men ble skuffet over bok nr 2...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Hehe, synes toeren var mye bedre enn eneren jeg da, så smaken er forskjellig tydeligvis
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 13. februar 2012 #4 Skrevet 13. februar 2012 Likte den veldig godt:-) Merket litt at den var skrevet av to forfattere, men jeg vil absolutt anbefale den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå