Gå til innhold

Erfaringer med leandervuggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe denne vuggen for min 3 uker gamle datter da hun er veldig urolig og "luftig". Noen som har erfaringer med denne vuggen? Var dere fornøyd? Ble babyen beroliget av vuggingen? Jeg vil gjerne ikke måtte sitte og vugge konstant i armene (slitsomt når det går over flere timer...), og tenker at det er bedre å vugge på vuggen innimellom og ha armene mer fri :) (skal seff også vugge litt i armer også, hun er jo baby! Men litt fri må armer og skuldre ha ;-) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fornøyd! Hadde tidenes mest harmoniske baby! :)

Skrevet

Jeg var også veldig fornøyd!

Hadde erfaring med storesøster som enten måtte ligge på magen(!) oppå brystet vårt for å få sove eller bli trillet i vogn, så derfor kjøpte vi inn leandervuggen før neste barn ble født. Ikke vet jeg om hun uansett ville sovet godt, men hun sovnet i hvert fall med en gang vi la henne i vugga og ga den en liten dytt... Ofte når hun våknet, var det bare å dytte litt på vugga og så sovnet hun igjen! Genialt! Hun sov i den til hun var rundt 9 måneder, mener jeg å huske. Da hadde vi brukt den senket helt ned til gulvet en stund med sammenbrettede tepper på gulvet under, i tilfelle hun skulle reise seg for første gang når hun lå i vuggen... Det gikk helt fint!

Skrevet

Mine likte best å bli vugget på armen, kun armen som funket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...