Gå til innhold

Inspirert av annet innlegg ang morsdag. Hvorfor er det så viktig å få sove lenge akkurat denne dagen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For nettopp fordi det var morsdag så ØNSKET jeg å stå opp og tilbringe all min tid med verdens beste lille gutt. Han ville blitt skuffet hvis jeg skulle sove, vi hadde jo gått glipp av verdifull tid sammen!

 

SkjØnner jo at sØvn er viktig, er jo det for alle, men skjØnner ikke at man Ønsker å sove "bort" akkurat denne dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det så viktig å få bursdagsgave og kake? Hvorfor er det så viktig å la far sove ut på farsdagen? Altså, morsdagen - da skal mor hedres. Hun må derfor få lov å få litt ekstra pleie. Mine unger hadde overhode ingen problem med at stefar fant på noe PS3 spill og puslespill med dem mens jeg sov på morsdagen. Lillesøster fikk beskjed av storebror å ikke vekke mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en time eller 2 med litt ekstra søvn gjør at man blir uthvilt og får mer energi. Hvertfall etter dager\netter med nattevåk og lite søvn, noe mange med småbarn opplever. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliggift_

For nettopp fordi det var morsdag så ØNSKET jeg å stå opp og tilbringe all min tid med verdens beste lille gutt. Han ville blitt skuffet hvis jeg skulle sove, vi hadde jo gått glipp av verdifull tid sammen!

 

SkjØnner jo at sØvn er viktig, er jo det for alle, men skjØnner ikke at man Ønsker å sove "bort" akkurat denne dagen :P

 

Du sover da ikke "bort" den dagen av å våkne kl 9 istedet for halv 6 vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke viktig i seg selv. Det som er viktig er om samboer/mann viser litt omsorg. For en sliten mamma kan noen timer ekstra søvn være den beste omsorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okey, skjønner. Er bare at det går ann å sove ut på andre dager enn akkurat morsdagen. Jaja, vi er så forskjellige :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, skjønner. Er bare at det går ann å sove ut på andre dager enn akkurat morsdagen. Jaja, vi er så forskjellige :)

 

HI

 

Så du er opplagt for å kose med ungene og være blid hele tiden, og få maks ut av dagen hvis du står opp før fuglene driter? Greit i seg selv, men ikke alle er A-mennesker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle det å sove ekstra er viktig for, men når man er nedkjørt med barn som åkner mange ganger hver natt eller altid står opp kl. 5 er det å få ligge lenge, kansje helt til 8 eller 9 en nytelse. Da ungene var mindre var ekstra søvn en av de beste gavene vi kunne gi hverandre.

Nå er barna eldre. Da har jeg ikke det samme behovet for å sove lenge. I år var det derfor deilig å sove til 7 og så ha "fri" fra barn og mann helt til 10. Jeg fikk en lang løpetur alene og en deilig dusj mens mann og barn forberedte en sen frokost. Det er deilig å bli gjort stas på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...