Gå til innhold

Ferie i Montenegro/Kroatia til sommeren, noen med erfaring?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi sitter og planlegger sommerferien. Jeg er veldig gira på Montenegro. Vi har 2 små barn.

Problemet er at enten må vi dra i månedskiftet mai/juni eller helt i slutten av juni eller starten av juli.

Planen er å fly med Norwegian til Dubrovnic

 

Hvordan er det med varmen og været der? Noen som har noen andre gode innspill? Virker en smule kjølig der i mai/juni.

Juli måned er jo endel dyrere å reise dit også ser jeg.

Vi har aldri dratt noe sydlig sted med ungene på sommertid før, så er litt grønn.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kroatia er et nydelig land, og vi har bare opplevd høflige og hyggelige folk der :)

 

Det er stort sett varmt hele sommeren. Ville nok heller reist i juli. Vi har vært i Kroatia i slutten av juni, i juli flere ganger og i midten av august. Det har vært god temp alle gangene, men i fjor var vi litt uheldige og fikk 2-3 regnværsdager og da synker jo tempen alltid litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært der 3 ganger uten barn i 2002,2003 og 2004 og vi var der ifjor. Vi skal ned til sommeren også.

Men vi kjører ned. Bestiller bare båt når det nærmer seg ferie. Pakker i bilen og kjører ned.

 

Det er vel et typisk turiststed der vi pleier å være også, men ikke så enormt. F.eks får du en biffmiddag til 100-120 kr.

Jeg er usikker på hva fly/charter pakker koster for dette er ikke intressant for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...