Gå til innhold

kan lite om emnet botox/fillers..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ønsker å pusse opp pannen, og smilerynker..botox, ellers fillers?Noen som kan anbefale et sted i oslo/akershus? evt pris?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer helt ann på hvor dype linjer du har, ofte kan en kombinasjon av restylan og botox være gunstig. Jeg har veldig dyp sinnarynke som har laget arr i huden, dersom jeg skulle blitt helt kvitt den måtte jeg kombinert de to. Men jeg har gått for kunn filler og det funker det også. Det er nå en mnd siden jeg tok det og det blir igrunn glattere og glattere, i starten var jeg litt skuffa oger at forskjellen ikke var større.

 

Jeg har tatt det i utlandet, så har ingen å anbefale eller pris, desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt ann på hvor dype linjer du har, ofte kan en kombinasjon av restylan og botox være gunstig. Jeg har veldig dyp sinnarynke som har laget arr i huden, dersom jeg skulle blitt helt kvitt den måtte jeg kombinert de to. Men jeg har gått for kunn filler og det funker det også. Det er nå en mnd siden jeg tok det og det blir igrunn glattere og glattere, i starten var jeg litt skuffa oger at forskjellen ikke var større.

 

Jeg har tatt det i utlandet, så har ingen å anbefale eller pris, desverre.

takk for svar:) hvor ofte må man fylle på?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Restylan varer gjerne opp til et helt når. Botox må vel etterfylles hver 3. mnd, men etter en stund vil du ikke trenge det så ofte lenger, da er musklen blitt så svak at du ikke lager rynker lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...