Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Må bare få luftet litt og eventuelt få noen tips på veien. Det er da mitt andre samboerskap hvor det har vært hans sine og mine barn. Han sliter veldig psykisk med seg selv, så det er vel det som nå er hovedgrunnen til at han flyttet. Han har møtt veggen, og jeg kjenner ikke igjen den gutten jeg ble kjent med. Han som alltid var blid, positiv og fornøyd. Nå er han bare lei seg, har ingen livsgnist og tenkt på at han ikke ønsker å leve. Så han har skjønt at han trenger hjelp heldigvis. Men ting er selvfølgelig kjempe vondt, for vi elsker hverandre veldig høyt. Har nesten akkurat kjøpt oss hus sammen. Alt står på vent og jeg har likesom ingen tro på at det ordner seg igjen. Har sliti endel med dine og mine barn. Dårlig samvittighet, og det at det er så mange behov som skal dekkes. Med mange barn og kjæreste, + de andre foreldrene til barna. Er det noen som har eller er i samme situasjon? Føler at jeg går helt opp i limet, kaos i hode. Vanskelig når enn så gjerne vil at det skal fungere, og han ikke får det til.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Ville bare si klem til deg :-) Fikk meg kjæreste etter bruddet, men han var ikke depressiv eller hadde barn fra før så kjenner meg ike igjen der, men allikevel ble det slutt siden han følte det ble mye krøll med eksen min og styr og stell.. Håper alt ordner seg for dere, kanskje han bare trenger tid.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 La ham gå! Vil neppe bli noe bedre dette forholdet.. Dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå